۱۴ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۵۶
کد خبر: 82216587
T T
۰ نفر
امنيت در بستري از تعامل تحقق يافته است

مراغه - ايرنا - معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي آذربايجان شرقي با اشاره به اينكه نيروي انتظامي مظهر امنيت داخلي كشور است، گفت: امنيت كنوني در بستري از تعامل و با همكاري دستگاه هاي ذيربط و مردم تحقق يافته است.

به گزارش ايرنا سرهنگ مجيد ردكا روز يكشنبه در آئين تكريم و معارفه فرماندهي انتظامي مراغه در سالن اجتماعات فرمانداري اين شهرستان افزود: استفاده از ظرفيت هاي مردمي براي تامين امنيت از انتظارهاي بر حق مقام معظم رهبري از نيروي انتظامي است.
وي با اشاره به ماموريت هاي پي درپي نيروي انتظامي گفت: ماموريت هاي نيروي انتظامي پاياني ندارد و پايان هر ماموريت نقطه شروع براي ماموريتي ديگر است.
وي به مديريت كيفيت در نيروي انتظامي نيز اشاره كرد و افزود: نمونه بارز ارتقا كيفيت را در مراجعه به اماكن انتظامي مي توان مشاهده كرد و در اين راستا اماكن انتظامي در شان مردم و مراجعه كنندگان مهيا شده است.
وي گفت: آذربايجان شرقي در شاخص احساس امنيت جزو استان هاي اول و دوم كشور بوده و استاندار نيز در همين ارتباط مورد تقدير قرار گرفته است.
وي افزود: نيروي انتظامي مراغه با توجه به جايگاه ويژه اي كه پس از تبريز در اين استان دارد، از حيث شاخص هاي پيشگري از جرايم و فعال بودن شوراي ها، فعاليت هاي قابل تقديري دارد.
امام جمعه مراغه نيز به سختي كار در نيروي انتظامي اشاره كرد و گفت: امنيت جمهوري اسلامي به بهاي ايثار و از جان گذشتگي نيروهاي نظامي و انتظامي محقق شده است.
آيت الله پورمحمدي با اشاره به اينكه نيروي انتظامي در جاي جاي ايران اسلامي و در همه زمان ها حضور فعال دارد، افزود: كار در نيروي انتظامي در قيد و بند زمان و مكان نيست و با فداكاري همراه است.
عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: احساس مسئوليت نيروهاي انتظامي براي اداي وظيفه قابل تقدير است و خانواده هاي نيروي انتظامي در ثواب كار آنان شريك هستند.
فرماندار مراغه گفت: اين شهرستان از لحاظ امنيت، همكاري و تعامل بين مردم و مسئولان رتبه نخست آذربايجان شرقي را داراست.
ظفر محمدي افزود: همه دستگاه هاي ذيربط در رابطه با مسايل امنيتي اين شهرستان در تعامل كامل هستد و كارنامه قابل تقديري دارند.
وي ضمن تقدير از دستاوردهاي نيروي انتظامي اين شهرستان گفت: نبود معتاد متجاهر و متكدي در سطح شهرستان در سايه تلاش هاي انتظامي و تعامل مسئولان تحقق يافته است.
در اين آئين از زحمت هاي سرهنگ سهراب رحيم زاده قدرداني و سرهنگ رضا اصلاني فر به عنوان فرمانده جديد انتظامي مراغه معرفي شد.
شهرستان 250 هزار نفري مراغه در 127 كيلومتري تبريز، مركز آذربايجان شرقي قرار دارد.
3072/6183

سرخط اخبار استان‌ها