۸ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۴۹
کد خبر: 82208497
T T
۰ نفر
مركز فساد مجلل در كرمان شناسايي شد/ دستگيري 34 زن و مرد در پارتي شبانه

كرمان - ايرنا - دادستان عمومي و انقلاب مركز استان كرمان از شناسايي يك مركز فساد مجلل، دستگيري 34 زن و مرد در پارتي شبانه و توقيف 12 دستگاه خوردروي لوكس و گرانقيمت خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومي دادگستري استان كرمان دادخدا سالاري افزود: اطلاعاتي از سوي ماموران انتظامي استان كرمان مبني بر اينكه دو برادر با سوء استفاده از ثروت و امول خود منزل بزرگ و مجللشان را در قلب شهر به مكان برپايي فسق و فجور و سرو مشروبات الكلي و ارتكاب جرايم ديگر تبديل كردند، دريافت شد.
وي بيان كرد: پس از بررسي و ارزيابي خبر و صحت آن ماموران نيروي انتظامي با حكم صادره از سوي معاونت دادسرا با رعايت موازين شرعي و قانوني وارد منزل مذكور شده و 34 زن و مرد را در حالت سرو مشروبات الكلي و رقص و پايكوبي و اعمال خلاف شرع و قانون دستگير و براي ادامه تحقيقات به پليس منتقل كردند.
دادستان كرمان گفت: ابراز رضايت همسايگان و اهالي محل از تعطيلي اين مركز به لحاظ ايجاد مزاحمت‌هاي مكرر براي مردم از طريق پارتي‌هاي شبانه در اين منزل قابل توجه بود.
وي افزود: در اين رابطه يك باب منزل و 12 دستگاه انواع خودرو بعضا لوكس و گرانقيمت و مشروبات الكلي خارجي از متهمين كشف و توقيف و مكان برپايي افعال مجرمانه پلمب شد، همچنين متهمين به اتهامات شرب خمر، ايجاد مزاحمت براي اهالي محل، ارتكاب فعل حرام منجر به جريحه دار شدن عفت عمومي و اتهامات ديگر با قرار قانوني در بازداشت بسر مي‌برند.
سالاري ضمن هشدار به مروجين فرهنگ دين ستيز غرب بيان كرد: مردم دين محور و شهيد پرور استان كرمان كه با تقديم هزاران شهيد و سرداران شهيد سرافراز و مدافعين حرمش همواره مدافع حريم دين و ديانت در تمامي مكان‌ها و زمان‌ها بوده‌اند، اجازه عرض اندام و گسترش فرهنگ منحط غربي را به معدود منحرفين نخواهد داد.
وي گفت: دستگاه قضايي استان كرمان با حساسيت انقلابي، اقتدار و صلابت ديني، فرصت جولان را از هنجارشكنان اندك و قليل سلب خواهد كرد و اجازه نخواهد داد مرفهين بي درد با تكيه بر ثروت‌هاي نامشروع و باد آورده بر چهره ديني و انقلابي اين استان خدشه‌اي وارد سازند.
7437/3028

سرخط اخبار استان‌ها