۳۱ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۳۵
کد خبر: 82196548
T T
۰ نفر
تيم نونهالان پسر زنجان در مسابقات تكواندو قهرماني كشور قهرمان شد

زنجان - ايرنا - دبير هيات تكواندو استان زنجان گفت: تيم نونهالان پسر زنجان در ميان تيم هاي مطرح و مدعي با اقتدار تمام فاتح بيست و پنجمين دوره مسابقات اين رشته ورزشي شد.

علي سپهري روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، افزود: در اين رقابت ها كه طي روزهاي پنجشنبه و جمعه و به ميزباني استان لرستان برگزار شد تيم زنجان با يك نشان طلا، دو نقره و سه برنز و كسب 50 امتياز به مقام نخست رسيد و تيم هاي اصفهان و تهران نيز به ترتيب دوم و سوم شدند.
وي اظهار كرد: اين رقابت ها در 10 وزن برگزار شد و تكواندوكاران زنجان توانستد در 6 وزن صاحب نشان شوند كه اين در طول 24دوره مسابقات گذشته اتفاق نيفتاده بود.
سپهري يادآور شد: محمد علوي كه سرمربيگري تيم نونهالان پسر زنجان را عهده دار است از سوي كميته برگزاري مسابقات به عنوان بهترين سرمربي معرفي و موفق به دريافت لوح و مدال شد.
اميرحسين افشاري، محمدعرفان مهاجري، حسين كريمي، رسا رضايي شيوه، شايان رستمي، اميرسينا بختياري، محمدرضا رضايي، محمداحسان مهاجري، امين خلجي و محمدحسين طاهري، تركيب تيم اعزامي از زنجان را تشكيل مي دادند كه توسط حميدرضا افشاري، محمد علوي به ترتيب به عنوان سرپرست و سرمربي و علي پيري و منصور بهرامي به عنوان مربي هدايت و همراهي مي شدند.
به گفته وي، نشان طلا تيم زنجان از سوي رستمي كسب شد و بختياري به مدال نقره و محمد عرفان و محمداحسان مهاجري و حسين كريمي نيز به نشان برنز دست يافتند.
دبير هيات تكواندو استان زنجان گفت: در روز نخست مسابقات نونهالان دختر نيز كه در پنج وزن برگزار شد تيم زنجان توسط نگار عزيزي با غلبه بر ورزشكاري از فارس به نشان طلا رسيد و پنج وزن ديگر اين رقابت ها نيز امروز /يكشنبه/ برگزار مي شود.
سپهري افزود: مينا نعمتي، حنانه بيگدلي، صبا يوسفي، پرنيان پيري، معصومه موسوي، دينا عزيز محمدي، فاطمه محمودي، رها نظري، نگار عزيزي، ايناز بختياري و نرگس حيدري، به عنوان ورزشكار و مريم شجاعي، نيلوفر بيگدلي و ناهيد شامي نيز به ترتيب به عنوان سرپرست، سرمربي و مربي، تيم دختران را تشكيل مي دهند.
597/6085

سرخط اخبار استان‌ها