۲۸ مرداد ۱۳۹۵، ۱۸:۵۴
کد خبر: 82193813
T T
۰ نفر

دلجويي استاندارمازندران از بهداد سليمي

۲۸ مرداد ۱۳۹۵، ۱۸:۵۴
کد خبر: 82193813
دلجويي استاندارمازندران از بهداد سليمي

ساري-ايرنا- استاندارمازندران در پيامي از بهداد سليمي وزنه بردار مازني عضو تيم ملي ايران كه با ناداوري از دست يابي به طلا المپيك 2016 ريو بازماند،دلجويي كرد.

ربيع فلاح جلودار در اين پيام كه عصر روزپنجشنبه به ايرنا نمابر شد خطاب به اين وزنه بردار مازني عضو تيم ملي نوشت ما مردم خطه ايران به خصوص مازندران به وجود فرزندي رشيد و قهرمان افتخار مي كنيم و هميشه نزد قهرمان و پهلوان خواهي ماند.
نماينده عالي دولت در مازندران در بخش ديگري از پيامش به بهداد سليمي نوشت درود بر تو پهلوان و قهرمان سرافراز ديار علويان كه با توكل به خدا، غيرت، شجاعت، پشتكار و تلاش مثال زدني ات بار ديگر عظمت و قدرت ورزشكار ايراني را به رخ جهانيان كشيدي.
ربيع فلاح در پيامش آورد: ركوردشكني در مسابقات وزنه برداري المپيك ريو 2016 نشان از صلابت و اراده پولادين شما پس از يك دوره مصدوميت طولاني مدت بود و مردمان ايران زمين و مازندران سرافراز قدر تمام زحمت هايي كه كشيدي را مي دانند .
رئيس شوراي ورزش مازندران نوشت : مسلما ناداوري در حق تان به عنوان بزرگترين رسوايي در دفترچه خاطرات المپيك ريو ثبت خواهد بود.
بهداد سليمي كردآسيابي (زادهٔ 17 آذر 1368 در قائم‌شهر) وزنه‌بردار ايراني دستهٔ فوق سنگين و دارندهٔ ركورد يك‌ضرب جهان و المپيك در اين وزن با 216 كيلوگرم و دارندهٔ مدال طلاي المپيك لندن در مجموع با 455 كيلوگرم است.
6982/1654

سرخط اخبار استان‌ها