۲۷ مرداد ۱۳۹۵، ۱۶:۰۴
کد خبر: 82192469
T T
۰ نفر

ملی پوشان فوتسال امشب به تایلند می روند

۲۷ مرداد ۱۳۹۵، ۱۶:۰۴
کد خبر: 82192469
ملی پوشان فوتسال امشب به تایلند می روند

تهران- ایرنا- تیم ملی فوتسال ایران به منظور شركت در تورنمت چهارجانبه تایلند، ساعت 22 و 10 دقیقه امشب، تهران را به مقصد بانكوك ترك می كند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از فدراسیون فوتبال، 14 بازیكن از طرف كادر فنی تیم ملی فوتسال معرفی شده اند تا در تورنمنت چهارجانبه تایلند به مصاف تیم های ژاپن، تایلند و قرقیزستان بروند.
لازم به ذكر است، بازیكنان ظهر امروز زیر نظر كادر فنی یك جلسه تمرینی را برگزار كردند و پس از استراحتی كوتاه از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) تهران را به مقصد بانكوك ترك می كنند.
مهران عالیقدر-محمد طاهری-احمد اسماعیل پور-حسین طیبی-بهروز جعفری-علیرضا صمیمی-سپهر محمدی- فرهاد توكلی-افشین كاظمی-مهدی جاویدی-محمدرضا سنگ سفیدی-قدرت بهادری-میثم برمشوری-اصغر حسن زاده بازیكنان تیم ملی فوتسال ایران در این تورنمنت هستند.
براساس برنامه مسابقات تورنمنت چهار جانبه تایلند،‌ 28 مرداد روز ورود تیم های شركت كننده اعلام شده است. جلسه هماهنگی سرپرستان تیم ها و تشكیل نشست مطبوعاتی سرمربیان تیم های شركت كننده 29 مرداد برگزار می شود.
تیم ایران در اولین بازی خود روز 30 مرداد به مصاف قرقیزستان می رود و در بازی دوم دو تیم ژاپن و تایلند به رقابت با یكدیگر می پردازند.
روز 31 مرداد، تیم های ژاپن و قرقیزستان مقابل هم به میدان می روند. سپس دو تیم ایران و تایلند مسابقه می دهند. اول شهریور تیم ها استراحت دارند و روز دوم شهریور، تیم ایران در آخرین بازی خود به مصاف ژاپن و تیم تایلند به مصاف قرقیزستان می رود.
تورنمنت چهارجانبه تایلند با حضور تیم های فوتسال ایران، ژاپن، تایلند و قرقیزستان در بانكوك برگزار می شود.
ورزشی**9129**1584
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش