۲۷ مرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۱۷
کد خبر: 82192378
T T
۰ نفر

حمله به سایت فدراسیون بین المللی وزنه برداری

۲۷ مرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۱۷
کد خبر: 82192378
حمله به سایت فدراسیون بین المللی وزنه برداری

تهران- ایرنا- پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون بین المللی وزنه برداری روز چهارشنبه توسط نفوذگر اینترنتی ناشناس هدف حمله قرار گرفت.

این نفوذگر اینترنتی ناشناس پس از حمله به پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون بین المللی وزنه برداری، صفحه اصلی این پایگاه را با تصویری از «بهداد سلیمی» وزنه بردار دسته فوق سنگین ایران و پیامی در دفاع از وزنه بردار ایران جابجا كرد.
بهداد سلیمی وزنه بردار فوق سنگین ایران بامداد چهارشنبه در رقابت های دسته به علاوه 105 كیلوگرم بازی های المپیك 2016 ریو حركات یك ضرب وزنه 216 كیلوگرمی را بالای سر برد و ركورد جهان و المپیك را شكست. تلاش وی در حركت دو ضرب، برای دو بار در وزنه 245 كیلوگرمی مورد قبول داوران و هیات ژوری قرار نگرفت. او در حركت سوم نیز نتوانست این وزنه را بالای سر ببرد و از دور رقابت ها كنار رفت.
این ناداوری اعتراض بهداد سلیمی و سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران و همچنین تماشاگران ایرانی حاضر در سالن مسابقات را بدنبال داشت.
نفوذگر اینترنتی ناشناس كه پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون بین المللی وزنه برداری را هدف قرار داد، در پیامی كه به جای صفحه اصلی این پایگاه در كنار عكسی از بهداد سلیمی گذاشت، نوشت: سرتو بالا نگه دار، بهداد. خداوند سخت ترین نبردها را برای قوی ترین سربازانش در نظر می گیرد.
این پیام، پیشتر پس از باخت حمید سوریان فرنگی كار ایران در رقابت های كشتی فرنگی بازی های المپیك 2016 ریو، توسط فرنگی كار روس به سوریان نوشته شده بود.
«الكساندر كارلین» كشتی ‌گیر افسانه ‌ای و پرافتخارترین كشتی ‌گیر جهان در پیام اینستاگرامی خود به حمید سوریان نوشت: سوریان بزرگ، به خاطر داشته باش كه شكست یك اتفاق است و اتفاق روز گذشته هر چه كه بود تمام شد. من تجربه این موضوع را 16 سال پیش در المپیك 2000 سیدنی داشتم. ای مرد، من تو را می ‌فهمم. سرت را بالا بگیر. خداوند سخت ترین امتحاناتش را برای قویترین سربازانش در نظر می‌گیرد. ما می دانیم كه تو بی‌ همتا و فوق‌ العاده هستی.
نفوذگر اینترنتی ناشناس در صحفه نخست پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون بین المللی وزنه برداری پیام خود را به زبان انگلیسی منتشر كرد و شیوه ارتباط با خود را نیز در این پایگاه درج كرد تا مسئولان پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون بین المللی وزنه برداری در صورت تمایل با او تماس بگیرند.
ورزشی**1584

سرخط اخبار ورزش