۵ مرداد ۱۳۹۵، ۱۷:۱۷
کد خبر: 82165113
T T
۰ نفر
نتايج كارشناسي ارشد نيمه دوم شهريور ماه اعلام مي شود

تهران- ايرنا - رئيس مركز سنجش و پذيرش دانشگاه آزاد اسلامي گفت: آزمون كارشناسي ارشد به خوبي برگزار شده و در مراحل پايان تصحيح است و نتايج نهايي نيمه دوم شهريور ماه اعلام مي شود.

بهروز دانشيان روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگي ايرنا افزود: مراحل تصحيح آزمون كارشناسي ارشد در مراحل پاياني است و علت طولاني شدن آن آزمون كنكور هنر است كه به صورت تشريحي برگزار شد و نتايج نهايي آن نيمه دوم شهريور ماه اعلام مي شود.
وي با اشاره به آزموزن دكتري و نتايج آن گفت: نتايج دكتري تخصصي كتبي اعلام شد و اكنون مصاحبه در حال انجام است و تا 21 مرداد ماه به پايان مي رسد كه بر اين اساس نتايج نهايي آن مبتني بر 75 درصد آزمون كتبي و 25 درصد نمره مصاحبه و سوابق پژوهشي است.
دانشيان ادامه داد: واجدين شرايط دعوت به مصاحبه دوره بدون آزمون لازم است هر گونه سوابق علمي و تحقيقاتي را مانند پروژه، مقاله، ترجمه و تاليف كه در زمينه هاي مربوط به رشته تخصصي خود دارند، به انضمام ريز نمرات و پايان نامه كارشناسي ارشد همراه داشته باشند و رأس زمان و در تاريخ اعلام شده در محل مصاحبه حاضر شوند.
وي با اشاره به مصاحبه دوره دكتري پژوهش محور افزود: حضور استاد راهنماي طرح به همراه داوطلب در جلسه مصاحبه الزامي بوده و داوطلبان اين دوره لازم است علاوه بر مدارك فوق، فرم طرح تحقيقاتي كه در زمان ثبت نام ارسال كرده اند را به همراه داشته باشند.
رئيس مركز سنجش و پذيرش دانشگاه آزاد اظهار داشت: عدم حضور در جلسه مصاحبه به منزله انصراف از پذيرش است و فقط در صورتيكه فردي دلايل موجهه و قانوني داشته باشد، مي تواند زماني جديد براي مصاحبه اعلام كند.
نتايج نهايي پس از انجام مصاحبه علمي مشخص و در نيمه دوم شهريور ماه اعلام خواهد شد.
فراهنگ ** 9338 ** 1071
۰ نفر

سرخط اخبار فرهنگ