۲۴ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۴۲
کد خبر: 82148705
T T
۰ نفر
اطلاعيه كتابخانه ملي ايران درباره غلط‌ هاي ماكت ‌هاي كتاب

تهران - ايرنا - سازمان اسناد و كتابخانه ملي ايران اطلاعيه اي در مورد غلط هاي ماكت هاي كتاب در بزرگراه شهيد حقاني تهران منتشر كرد.

به گزارش روز پنجشنبه گروه فرهنگي ايرنا از پايگاه اطلاع رساني سازمان اسناد و كتابخانه ملي جمهوري اسلامي ايران، دراين اطلاعيه آمده؛ در روزهاي اخير در فضاي مجازي و همچنين يكي از برنامه‌هاي صبحگاهي سيما درخصوص غلط‌ هاي املايي ماكت‌هاي نصب شده در ابتداي بلوار كتابخانه ملي ايران مطالبي منتشر و گفته شده است كه روابط عمومي سازمان اسناد و كتابخانه ملي ايران در اين خصوص توضيحاتي منتشر كرد.
پيرو انعكاس گسترده غلط‌ هاي املايي و محتوايي مربوط به ماكت‌ كتاب هاي نصب شده در ابتداي بلوار كتابخانه ملي ايران در بزرگراه شهيد حقاني در رسانه‌ها و فضاي مجازي به اطلاع مي‌رساند اين ابتكار كه در جاي خود قابل تقدير و تحسين است توسط سازمان زيباسازي شهر تهران انجام شده است و غلط‌ هاي آن بارها در قالب تماس، پيام و مكاتبه رسمي به سازمان مذكور منعكس شده است.
در اين اطلاعيه آمده است: انتظار مي‌رود سازمان زيباسازي كه يكسال اخير توجه ويژه‌اي به فرهنگ و هنر و ترويج آن در شهر داشته، با قيد فوريت نسبت به بازنگري در اثر مذكور اقدام كند.
فراهنگ** 9157 ** 1569
۰ نفر

سرخط اخبار فرهنگ