۹ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۰۴
کد خبر: 82130033
T T
۰ نفر
افزایش سقف یارانه كتابفروشی های عضو طرح تابستانه كتاب

تهران-ایرنا - سقف یارانه اختصاص یافته به كتابفروشی های عضو طرح 'تابستانه كتاب' درصورت افزایش فعالیت در زمینه های اطلاع رسانی و جذب مخاطبان از طریق رسانه های مختلف و شبكه های اجتماعی، افزایش پیدا می كند.

به گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگی ایرنا از روابط عمومی خانه كتاب، طرح 'تابستانه كتاب' در بازه زمانی یك ماهه از 16 تیر تا 15 مرداد در كتابفروشی های عضو طرح اجرا می شود. سقف تخفیف برای هر كتابفروشی عضو این طرح در مرحلۀ اول تا 20 میلیون ریال است.
میزان فروش كتاب های كودك و نوجوان و عمومی در افزایش سقف یارانه اختصاصی به كتابفروشی ها نقش موثری دارد.
برگزاری مراسم جشن امضاء با حضور نویسندگان در روزهای اجرای این طرح نیز از دیگر مواردی است كه سهم یارانه كتابفروشی را افزایش می دهد.
بنابراین كتابفروشان می توانند برای بهره مندی از تسهیلات بیشتر، از نویسندگان و تصویرگران حوزه كودك برای حضور در كتابفروشی خود دعوت كنند.
موسسه خانه كتاب به منظور رونق بخشیدن به بازار كتاب و ترویج كتابخوانی، همزمان با آغاز تابستان، تسهیلاتی را در قالب یارانه خرید كتاب از طریق كتابفروشی‌های سراسر كشور، مستقیماً به خریداران كتاب پرداخت می كند.
سقف مجاز خرید برای هر خریدار در این طرح حداكثر یك میلیون ریال است كه خریداران می توانند در چند نوبت و از كتابفروشی های مختلف عضو طرح، تا سقف تعیین شده، كتاب خریداری كنند.

** ناشران اطلاعات كتاب های خود را تكمیل كنند
ناشران برای تكمیل اطلاعات كتاب های خود و به روزرسانی قیمت آنها به سایت خانه كتاب به نشانیwww.ketab.ir مراجعه كنند.
طرح «تابستانه كتاب» از 16 تیرماه تا 15 مرداد سال جاری در كتابفروشی های كشور بر پایه اطلاعات خانه كتاب انجام می شود از این رو ناشران با مراجعه به پنل اختصاصی خود در سایت خانه كتاب و كلیك روی گزینه كتاب ها، اطلاعات كتاب های خود را تكمیل كنند.
بر اساس این گزارش، آخرین مهلت تكمیل اطلاعات كتاب ها از سوی ناشران تا 14 تیرماه است.
در طرح «تابستانه كتاب» كتابفروشی‌هایی كه شرایط لازم را دارا باشند، پس از ثبت نام در سایت خانه كتاب ketab.ir و تایید، می‌توانند كتاب هایی كه با شرایط تعیین شده در این طرح، مطابقت داشته باشند با 20 درصد تخفیف به خریداران بفروشند.
در طرح « تابستانه كتاب» كتاب های عمومی از 20درصد تخفیف و كتاب های كودك و نوجوان از 25درصد تخفیف برخوردار می شوند.
فراهنگ**1880**1085**1027
۰ نفر

سرخط اخبار فرهنگ