۲۳ خرداد ۱۳۹۵، ۹:۲۶
کد خبر: 82108991
T T
۰ نفر
طرح درون مدرسه اي و برون مدرسه اي تابستان امسال برگزار مي شود

تهران-ايرنا- معاون تربيت بدني و سلامت وزير آموزش و پرورش از برگزاري طرح كانون‌هاي ورزشي درون مدرسه اي و برون مدرسه اي براي دانش آموزان در تابستان امسال خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگي ايرنا، مهرزاد حميدي روز يكشنبه با بيان اينكه اين كانون‌ها از سال پيش كار خود را شروع كردند اما امسال با كيفيت و گستردگي بالاتري فعاليت مي‌كنند، درمورد برنامه‌هاي حوزه تربيت بدني براي اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان، اظهار كرد: با توجه به اينكه 13 ميليون دانش آموز در كشور تحصيل مي‌كنند و حدود سه ماه و نيم تعطيلي در انتظار آنهاست، در نتيجه غني سازي اوقات فراغت از اهميت بسزايي برخوردار است.
وي بيان كرد: در اين راستا آموزش و پرورش در همه ابعاد برنامه هاي ويژه‌ به خصوص در حوزه معاونت پرورشي، كانون‌هاي پرورشي و فكري و حوزه تربيت و سلامت سراسر استان‌ها، تابستاني پربار براي دانش آموزان پيش‌بيني كرده است.
حميدي افزود: در اردوهاي تابستانه‌ كه ساير معاونت‌هاي آموزش و پرورش تدارك ديده‌اند، حوزه تربيت بدني براي ايجاد تنوع در روند فعاليت هاي اردويي، برنامه ويژه اي تدارك داده است.
به گزارش روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش ، وي با اشاره به اينكه در استان‌هاي مختلف هفت هزار سهميه به طرح كانون‌هاي ورزشي درون مدرسه اي و برون مدرسه اي اختصاص يافته، گفت: استان هاي برگزار كننده بايد از نظر تجهيزات، شرايط آب و هوايي، نيروي متخصص و ساير امكانات آماده باشند.
فراهنگ**1417**1027
۰ نفر

سرخط اخبار فرهنگ