۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۶:۱۰
کد خبر: 82092909
T T
۰ نفر

كشف 102 كیلوگرم موادمخدر در گرگان

۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۶:۱۰
کد خبر: 82092909
كشف 102 كیلوگرم موادمخدر در گرگان

گرگان - ایرنا- رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر گلستان گفت : 102 كیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاك و حشیش در دو عملیات پلیسی طی 48 ساعت گذشته در شهرستان گرگان كشف و ضبط شد.

به گزارش ایرنا از فرماندهی انتظامی گلستان، سرهنگ شعبان غربا روز یكشنبه در تشریح این عملیات پلیسی اضافه كرد: ماموران عملیات ویژه مبارزه با مواد مخدر استان در راستای برخورد با عوامل تهیه و توزیع مواد افیونی با انجام گشت‌های هدفمند پلیسی موفق به شناسایی سه نفر از توزیع كنندگان موادمخدر در گرگان شدند.
وی ادامه داد: ماموران با زیر نظر گرفتن متهمان و كسب مجوز از مقام قضایی، طی این عملیات دو باند تهیه و توزیع مواد مخدر را متلاشی كردند.
سرهنگ غربا افزود: در یك عملیات ایست و بازرسی از یك خودرو 58 كیلوگرم تریاك كشف و یك نفر نیز دستگیر شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گلستان تصریح كرد: در عملیات دیگر ماموران این یگان با زیرنظر قرار دادن دو قاچاقچی مواد افیونی و پس از كسب مجوز از مقام قضایی، 44 كیلوگرم تریاك و حشیش كشف كردند.
وی با اشاره به دستگیری دو نفر در این خصوص بیان داشت: متهمان دستگیر شده در جریان كشف این مواد مخدر برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
سرهنگ غربا در پایان از شهروندان خواست تا هرگونه اخبار و اطلاعات مبنی بر نگهداری، خرید و فروش موادمخدر را از طریق مركز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.
1648