۵ خرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۱۱
کد خبر: 82088028
T T
۰ نفر

مسابقه براي طراحي تنديس يك جشنواره

۵ خرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۱۱
کد خبر: 82088028
مسابقه براي طراحي تنديس يك جشنواره

تهران- ايرنا- ستاد برگزاري نخستين دوره جشنواره مردمي فيلم و عكس چهل چراغ، طراحي تنديس جشنواره را به مسابقه گذاشت.

به گزراش روز چهارشنبه گروه فرهنگي ايرنا از ستاد خبري جشنواره، به منظور بهره‌مندي از حضور هنرمندان خلاق و طرح‌هاي نو و بديع، طراحي تنديس جشنواره 'چهل چراغ' با فراخوان عمومي و دعوت از هنرمندان طراح و گرافيست به شكل مسابقه برگزار خواهد شد.
بر اساس فراخوان، هنرمندان سراسر كشور مي‌توانند با توجه به موضوع جشنواره «امام حسين (ع)» و مضامين فراخوان جشنواره شامل معرفي و بازتاب عشق به اباعبدالله الحسين(ع) در عرصه هاي ملي و بين المللي و حماسه بزرگ اربعين آثار خود را جهت شركت در مسابقه ارائه كنند.
محدوديتي در ارائه تعداد اثر وجود ندارد و طرح‌هاي پيشنهادي بايد حداقل در قطع A4 و با مشخصات jpeg (300dpi)باشند.
طراحان بايد فايل مربوط را به انضمام توضيحات و مشخصات كامل شركت‌كننده شامل نام، نام خانوادگي، سال تولد، كد ملي، شماره تماس، نشاني و پست الكترونيك به نشاني chehelcheraghfestival@gmail.com ارسال كنند.
نخستين جشنواره مردمي فيلم و عكس «چهل چراغ» با موضوع امام حسين (ع) و با هدف معرفي و بازتاب عشق به اباعبدالله الحسين(ع) در عرصه هاي ملي و بين المللي، جريان سازي براي توليد و حمايت از آثار در حوزه محتوايي سيره‌ي زندگي معصومين (عليهم السلام) در عرصه هاي فرهنگي، هنري و رسانه‌اي و تاثير بر فضاي فرهنگ و هنر با اعزام كاروان بين المللي اربعين در تهران برگزار خواهد شد.
اين جشنواره از 22 تا 29 شهريور مصادف با عيد سعيدقربان تا عيد سعيد غدير در تهران برگزار خواهد شد.
فراهنگ**9246**1569
۰ نفر

سرخط اخبار فرهنگ