۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۹:۲۶
کد خبر: 82070900
T T
۰ نفر
ناشران خسارت ديده از باران در شهر آفتاب از بيمه استفاده كنند

تهران- ايرنا- مدير كميته رفاهي و اجرايي نمايشگاه كتاب تهران گفت: ناشراني كه بر اثر بارش باران در شهرآفتاب كتاب‌ها‌ي ‌شان خسارت ديده مي‌توانند به اين كميته مراجعه و از بيمه استفاده كنند.

عصر امروز (چهارشنبه) در حالي كه هشتمين روز اين رويداد سپري مي شد، باد و باران شديد، فضاي نمايشگاه در شهر آفتاب را تحت تاثير قرار داده و كتاب هاي برخي غرفه هاي مستقر در چادرها خيس شد.
حسين صفري عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگي ايرنا مستقر در بيست و نهمين نمايشگاه بين المللي كتاب تهران افزود: در حال حاضر سقف هيچ‌كدام از سالن‌هاي فضاي باز بر اثر باران دچار آسيب نشده است؛ اما به دليل حجم زياد بارش، برخي از غرفه‌ها از كف آسيب ديده و دچار خساراتي شده‌اند.
وي ادامه داد: تمام خسارات توسط بيمه كه نماينده آن در نمايشگاه مستقر است، جبران مي‌شود و اين دسته از غرفه‌داران براي رسيدگي به مشكل پيش‌ آمده بايد به كميته اجرايي و رفاهي نمايشگاه مراجعه كنند.
مدير كميته رفاهي و اجرايي نمايشگاه كتاب تهران اظهار كرد: البته گفته من در رابطه با چكه نكردن سالن ‌ها مربوط به سازه‌هاي مستقر در فضاي باز است؛ اما فرود آمدن آب باران از سقف سالن‌ هاي سه‌ قلو (ناشران عمومي) را قبول داريم و خسارت‌ها توسط بيمه جبران خواهد شد.
وي خاطرنشان كرد: آب‌گرفتگي‌ها مربوط به بخش ناشران دانشگاهي و آموزشي بوده است.
بيست و نهمين نمايشگاه بين المللي كتاب تهران از 15 ارديبهشت ماه در مجموعه نمايشگاهي شهر آفتاب آغاز به كار كرده و تا 25 ارديبهشت ادامه دارد.
فراهنگ**9187**9362**
۰ نفر

سرخط اخبار فرهنگ