۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۵:۲۳
کد خبر: 82061706
T T
۰ نفر
نمايشگاه تصويرسازي هاي آلبرتين زولّو در فرهنگسراي ارسباران

تهران- ايرنا-نمايشگاهي از آثار آلبرتين زولّو، تصويرگر سوئيسي، با نام 'كتابهاي مصور از سوئيس'، در فرهنگسراي ارسباران برپا مي شود.

به گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگي ايرنا، اين نمايشگاه با حضور اين هنرمند سوئيسي و همسر نويسنده اش، ژرمانو زولّو، روز جمعه 17 ارديبهشت از ساعت 16 تا 20 آغاز مي شود و تا 29 ارديبهشت از ساعت 10 تا 20 ادامه خواهدداشت.
به گزارش روابط عمومي انجمن تصويرگران، وركشاپ 'هماهنگي متن و تصوير' با حضور اين دو هنرمند و نويسندۀ سوئيسي و 17 تصويرگر ايراني در فرهنگسراي ارسباران برگزار مي شود. اين تصويرگران از ميان هنرمنداني كه آثارشان را پس از انتشار فراخوان اين وركشاپ ارسال كرده بودند انتخاب شده اند.
اين برنامه ها با همكاري انجمن تصويرگران، آژانس ادبي كيا، فرهنگسراي ارسباران و سفارت سوئيس برگزار خواهدشد. فرهنگسراي ارسباران در خيابان شريعتي، بالاتر از سيدخندان، خيابان جلفا قرار دارد.

**آبرنگ ها و خوشنويسي هاي عطا الله ذي نوري در گالري شكوه
نقاشي هاي آبرنگ هنرمند پيشكسوت عطا الله ذي نوري هفدهم ارديبهشت ماه 95 بر روي ديوار گالري شكوه آويخته مي شوند.
در اين نمايشگاه 28 تابلوي آبرنگ كه كوچكترين آن در ابعاد 50×30 و بزرگ ترينش 70×50 سانتي متر است را به تماشاي عموم مي گذارد. او در اين آثار كه در سبك هاي رئال و فتو رئال كار شده مناظري از طبيعت شهرهاي ايران ، ساختمان ها و كلبه هاي قديمي با بافت هاي سنتي و تصاويري از مردم با لباس هاي سنتي را انعكاس داده است.
وي در اين نمايشگاه در كنار آبرنگ هايش ، پنج تابلوي خوشنويسي كه در حدود 20 سال پيش به صورت چليپا با خط نستعليق كار شده را به نمايش مي گذارد.
عطاالله ذي نوري متولد 1323 است، او در سال 91 نشان درجه يك هنري معادل دكترا را دريافت كرده است. آثار ذي نوري تا كنون در استراليا، روسيه، انگلستان، دوبي ... به نمايش در آمده و حدود 12 سال پيش، كتابي از مجموعه آثار او توسط انتشارات نگار به چاپ رسيده است. همچنين وي در سال 1348 مدرك خوشنويسي خود را از انجمن خوشنويسان ايران دريافت كرده است.
نمايشگاه آبرنگ هاي عطاالله ذي نوري تا 22 ارديبهشت ماه در گالري شكوه داير خواهد بود و علاقه ‌مندان مي‌ توانند از اين نمايشگاه شنبه تا چهارشنبه ساعات 16 تا 20 و جمعه‌ها ساعات 16 تا 21 در گالري شكوه واقع در فرمانيه 19 ديدن نمايند.
فراهنگ**9338**1569
۰ نفر

سرخط اخبار فرهنگ