۱۳ فروردین ۱۳۹۵، ۱۶:۰۹
کد خبر: 82018347
T T
۰ نفر
امام جمعه موقت اصفهان: مذاكره با غرب از موضع قدرت موثر است

اصفهان - ايرنا - امام جمعه موقت اصفهان گفت : گفتگو و مذاكره با غرب زماني موثر است كه از موضع قدرت باشد.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام و المسلمين سيد مجتبي ميردامادي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اصفهان كه در مسجد امام (ره) اين شهر اقامه شد،افزود: خداوند متعال در قرآن كريم فرموده اند مسلمانان بايد آنقدر قدرتمند شوند تا دشمن حتي خيال حمله به آنها را نداشته باشد.
وي با بيان اينكه اگر قدرت نظامي ارتش و سپاه ايران نبود دشمن براي حمله به ايران امروز را به فردا نينداخته بود، گفت:در صورتي كه كشور ما قدرت نظامي كنوني را نداشت، آل سعود همانند يمن به ايران هم حمله كرده بود.
امام جمعه موقت اصفهان با بيان اينكه بيانات مقام معظم رهبري در روز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) در جمع مداحان نكات بسياري در بر داشت، افزود:كم كاري و سستي در مملكت امام زمان(عج) خيانت به امام زمان است.
وي همچنين با اشاره به نامگذاري سال 95 با عنوان اقتصاد مقاومتي اقدام و عمل، تصريح كرد: مشكلات امروز كشور بايد از راه اقتصاد مقاومتي بصورت عملي و نه با شعار و حرف، حل شود.
وي با بيان اينكه نبايد اميدمان به ديگران باشد، گفت: امروز پس از گذشت چند ماه از تصويب برجام هنوز تحريم هاي غرب بر عليه ايران لغو نشده و پول هاي بلوكه شده ايران آزاد نشده است.
امام جمعه موقت اصفهان با بيان اينكه آينده درخشاني در انتظار ايران اسلامي است، اظهار كرد:ايران با توجه به استعدادهاي عالي جوانان خود در آينده به كشوري قدرتمند و جهاني تبديل خواهد شد.
حجت الاسلام ميردامادي در پايان با اشاره به روز طبيعت افزود: طبيعت، درختان، گياهان و نباتات خدمات بزرگي به بشريت ارائه مي دهند .
امام جمعه موقت اصفهان با بيان اينكه هر برگ درختان آيه اي از آيات الهي است، گفت: از طبيعت بايد استفاده هاي مادي و اعتقادي كنيم.
/ 6022 / 7150
۰ نفر