۴ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۵۲
کد خبر: 81975565
T T
۰ نفر
رونمایی ازاولین گوشی هوشمند مجهز به دوربین گرمایی

تهران - ایرنا - نام شركت CAT همواره با ماشین آلات سنگین گره خورده است. اما این شركت در نمایشگاه گوشی های همراه 2016 بارسلون، اولین گوشی هوشمند جهان را كه به دوربین گرمایی مجهز است، رونمایی كرد.

به گزارش گروه اخبار علمی ایرنا، نمایشگاه گوشی های همراه هرساله در ماه فوریه (25-22) در بارسلون برگزار می شود. این نمایشگاه یك رویداد مهم در حوزه مهمترین فناوری های گوشی های همراه، انواع تبلت و فناوری های پوشیدنی است.

** اولین گوشی هوشمند مجهز به دوربین گرمایی رونمایی شد
نام شركت CAT همواره با ماشین آلات سنگین گره خورده است. اما این شركت در نمایشگاه گوشی های همراه 2016، اولین گوشی هوشمند جهان را كه به دوربین گرمایی مجهز است، رونمایی كرد. شركت CAT در این محصول، دوربین گرمایی شركت Flir را در بدنه یك گوشی هوشمند و در كنار دوربین اصلی گوشی كار گذاشته است. یكی از مهمترین كاربردهای این گوشی ها، برای آتشنشانانی است كه در اماكن شعله ور به دنبال قربانیان حادثه و نجات آن ها هستند.

** رونمایی از دوربین Gaer 360 محصول شركت سامسونگ
سامسونگ با رونمایی از دوربین Gear 360 به بازار عكاسی و فیلم برداری 360 درجه وارد شد. این دوربین همزمان با رونمایی از گوشی های Galaxy S7 و S7 Edge معرفی شد و قرار است در نیمه دوم سال جاری میلادی به بازار عرضه شود. دوربین Gear 360 یك دوربین كروی مجهز به دو لنز است. قسمت زیر این دوربین مسطح است تا امكان قراردادن آن در محل موردنظر فراهم شود. این دوربین، ضد آب و غبار است. دوربین Gear 360 دارای یك نمایشگر كوچك PMOLED بوده و برای ذخیره تصاویر از حافظه microSD بهره می برد كه تا 128 گیگابایت قابل افزایش است.

** نسل جدید گوشی های HTC با رنگ آمیزی اختصاصی عرضه می شود
شركت تایوانی HTC در نمایشگاه WMC گوشی های جدید Desire 530 و Desire 630 را معرفی كرد. هردو گوشی از سیستم عامل Android Marshmallow بهره می برند و با یك ویژگی منحصر به فرد به بازار معرفی شده اند. شركت HTC با استفاده از یك فناوری جدید موسوم به Micro Splash توانسته است راهكاری را برای رنگ آمیزی اختصاصی بدنه گوشی های خود بیابد. در این شیوه ذرات رنگ به گونه ای روی بدنه گوشی ریخته می شوند كه به نظر می رسد گوشی با قلم موی نازكی به طور سفارشی رنگ آمیزی شده است. این جلوه زیبا در كنار رنگ‌بندی های فوق العاده گوشی های HTC جلوه بی نظیری را در اختیار كاربر می گذارد.
علمی (6) ** 9259**1440
۰ نفر