۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۷:۱۵
کد خبر: 81953436
T T
۰ نفر
داورزني:تور جهاني كيش گام بلندي در توريسم ورزشي است

تهران - ايرنا - رئيس فدراسيون واليبال ،گفت: حضور تيم ها و ميهمانان خارجي با خانواده هايشان در تور جهاني واليبال ساحلي كيش گام بلندي در تحقق توريسم ورزشي است.

به گزارش ايرنا از فدراسيون واليبال، محمدرضا داورزني افزود: در آستانه برگزاري رويداد مهم و بزرگي در جزيره كيش قرار داريم و حضور و رقابت تيم هاي ساحلي از 24 كشور دنيا گام بلندي در تحقق صنعت توريسم ورزشي است.
وي درباره ميزباني ايران در اين رقابت ها،افزود: از چندين ماه پيش كارهاي اجرايي و هماهنگي برگزاري تور جهاني در كيش آغاز شده است و مسئولين منطقه آزاد كيش و 'ميكا مال' حامي اصلي اين مسابقات نيز همكاري بسيار خوبي براي برگزاري اين مسابقات دارند و به اميد خدا تا چند روز آينده زمين هاي ساحلي كيش به طور كامل آماده برگزاري تور جهاني واليبال ساحلي خواهد شد.
داورزني با بيان اينكه حضور 56 تيم در اين رقابت ها قطعي شده است، افزود: در آستانه برگزاري رويداد بزرگي هستيم و 56 تيم از 24 كشور دنيا در اين مسابقات شركت خواهند كرد، با توجه اينكه كيش يك جزيره توريستي در ايران به حساب مي آيد، اكثر تيم ها و ميهمانان با خانواده هايشان در اين جزيره حضور پيدا خواهند كرد. همچنين تعدادي از ناظران و كارشناسان فدراسيون جهاني واليبال نيز در اين مسابقات به عنوان مهمان حضور پيدا مي كنند.
وي ادامه داد: افرادي هم از سوي سفارت خانه ها براي تماشاي اين مسابقات به كيش سفر خواهند كرد.
رئيس فدراسيون واليبال از قضاوت 16 داور بين المللي واليبال ساحلي در اين رقابت ها خبر داد و گفت: برخي از اين داوران نيز درخواست حضور با خانواده در جزيره كيش و مسابقات را دارند كه در مكاتبات با فدراسيون جهاني نيز براي هرنوع همكاري اعلام آمادگي كرديم.
جمهوري اسلامي ايران از 25 تا 30 بهمن ماه براي نخستين بار ميزبان تور جهاني واليبال ساحلي در جزيره كيش خواهد بود.
ورزشي(1)**1379** 1701
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش