۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۲۲:۳۶
کد خبر: 81952262
T T
۰ نفر

21تن انواع مواد مخدر در خراسان جنوبي كشف شد

۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۲۲:۳۶
کد خبر: 81952262
21تن انواع مواد مخدر در خراسان جنوبي كشف شد

بيرجند - ايرنا - استاندار خراسان جنوبي گفت:21 تن انواع مواد مخدر در 10 ماهه سال 94 در اين استان كشف و ضبط شد و در اين مدت تعدادي متهم دستگير و به مراجع قضايي تحويل شدند.

در گزارش عصر روز شنبه اداره كل روابط عمومي استانداري خراسان جنوبي به نوع مواد مخدر كشف شده و نيز تعداد متهمان اشاره اي نشد.
در اين گزارش آمده است: وجه الله خدمتگزار در شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان گفت: در 10 ماهه امسال تعداد زيادي خودرو سبك و سنگين در ارتباط با مواد مخدر در استان توقيف و در اختيار مراجع مربوط قرار گرفت.
به گفته وي مبالغي از اين طريق دريافت و به حساب هاي مربوط واريز شد و همكاري خوبي نيز در ميان دستگاه هاي اجرايي استان در مبارزه با مواد مخدر وجود دارد كه مي توان از آن به عنوان يك ظرفيت خوب استفاده كرد.
وي به سفر اخير انجام شده به ولايت فراه افغانستان اشاره كرد و ادامه داد: در اين سفر توافق خوبي در زمينه كشت جايگزين در اين منطقه صورت گرفت، اميد است هرچه سريعتر اين توافق به مرحله اجرا گذاشته شود.
خدمتگزار يادآور شد: با توجه به هماهنگي هاي خوبي كه بين دستگاه هاي ذي ربط وجود دارد موجب كاهش هزينه ها و ارتقا سطح اثربخشي طرح هايي است كه در شورا مذكور به تصويب مي رسد.
وي با تاكيد بر تقويت دستگاه هاي مسئول در مبارزه با مواد مخدر يادآور شد: دستگاه هايي كه در اين زمينه تلاش مي كنند بايد در بعد سخت و نرم افزاري تقويت شوند از اينرو مي طلبد اين امر مورد توجه ويژه مسئولان كشوري قرار گيرد.
وي به 460 كيلومتر مرز مشترك استان با افغانستان اشاره كرد و افزود :برغم اين امر خراسان جنوبي جزو امن ترين استان هاي كشور است و ورود مواد مخدر از مرزهاي استان به داخل كشور به حداقل كاهش يافته است.
وي تجهيز ايستگاه هاي ايست بازرسي استان به تجهيزات روز را مورد تاكيد قرارداد و گفت: انسداد نقاط آسيب پذير مرزي كه از سوي دستگاه هاي ذي ربط شناسايي شده از ديگر مواردي است كه انتظار مي رود مورد توجه جدي قرار گيرد.
2047/

سرخط اخبار استان‌ها