۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۲۵
کد خبر: 81933086
T T
۰ نفر
آموزش و پرورش در راس سرمايه گذاري فرهنگي كشور باشد

تهران - ايرنا - قائم مقام وزير كشور در امور اجتماعي و فرهنگي گفت: اولويت سرمايه گذاري فرهنگي كشور بايد از آموزش و پرورش آغاز شود.

به گزارش روز يكشنبه گروه فرهنگي ايرنا، مرتضي ميرباقري با اشاره به ظرفيت هاي فراوان موجود در وزارت آموزش و پرورش اظهار كرد: كشور وارد مرحله جديدي در نوع مواجهه با آسيب هاي اجتماعي شده و لذا سرمايه گذاري فرهنگي در اين نهاد بايد در اولويت باشد.
وي گفت: بعد از اينكه موضوع آسيب هاي اجتماعي در مجلس و در شوراي عالي انقلاب فرهنگي مطرح شد، به نظر مي رسد مسئولان آموزش و پرورش اولين دستگاهي است كه بايد به صورت جامع اين موضوع را با آن ها در ميان گذاشت.
قائم مقام وزير كشور در امور اجتماعي و فرهنگي افزود: ظرفيت هاي آموزش و پرورش براي پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي بسيار متنوع و متعدد است و مي توان اين موضوعات را در محتواي رسمي آموزشي و به طور قطع ظرفيت هاي پرورشي و تربيتي مورد توجه قرار داد.
به گزارش روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش، ميرباقري گفت: مي توان اذعان كرد آموزش و پرورش به اندازه اي كه حوزه هاي آموزشي آن تقويت شده حوزه هاي پرورشي و تربيتي آن از اين غنا برخوردار نيست هرچند كه اين ظرفيت در اين نهاد به صورت قوي وجود دارد.
فراهنگ**1417**1027
۰ نفر

سرخط اخبار فرهنگ