۲۵ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۵۵
کد خبر: 81921156
T T
۰ نفر
دوازدهمين نمايشگاه بين المللي انرژي كيش بكار خود پايان داد

كيش - ايرنا - دوازدهمين نمايشگاه بين المللي انرژي كيش پس از چهار روز فعاليت پنجشنبه شب به كار خود پايان داد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، اين نمايشگاه كه با حضور 195 شركت داخلي و خارجي به مدت چهار روز در مركز دايمي نمايشگاه هاي بين المللي كيش برپا بود پنجشنبه شب ساعت 22 بكار خود پايان داد.
در اين نمايشگاه آخرين فرصت ها و ظرفيت هاي سرمايه گذاري و سرمايه پذيري و دستاوردهاي سازندگان و توليدكنندگان نفت، گاز، پتروشيمي، آب و برق و انرژي هاي نو به بازديد كنندگان ارائه شد.
همچنين فعالان و صاحب نظران حوزه در اين نمايشگاه به تبادل نظر و اطلاعات پرداختند و شركتهاي داخلي و بين المللي محصولات، قابليت هاي فني و نوآوري هاي خود را به بازديدكنندگان عرضه كردند.
معرفي ظرفيت هاي بالقوه و بالفعل در كشور در زمينه توليد، بازرگاني و خدمات مربوط به صنعت نفت، گاز و پتروشيمي، آب و برق مشتمل بر توليد، بازرگاني وخدمات محصول، ماشين آلات و تجهيزات وابسته و مواد اوليه ،شناسايي و معرفي مشكلات، موانع و نقاط ضعف موجود در اين صنايع و تلاش در جهت جلب حمايت سازمان هاي دولتي ذي ربط از دست اندركاران صنايع مذكور، ايجاد بسترهاي مناسب به منظور تشويق افراد يا واحدهاي سرمايه گذار براي سرمايه گذاري وبهره گيري مناسب از ظرفيت هاي موجود از جمله اهداف برگزاري اين رويداد اقتصادي بود.
برگزاري چند نشست تخصصي با رويكرد سرمايه گذاري و سرمايه پذيري از برنامه هاي جنبي اين رويداد اقتصادي بود.
1630*1641

سرخط اخبار استان‌ها