۱۷ دی ۱۳۹۴، ۱۸:۲۴
کد خبر: 81911583
T T
۰ نفر
نمايشگاه شيرآلات ساختماني و تجهيزات نوين آشپزخانه در اصفهان آغاز به كار كرد

اصفهان- ايرنا- نخستين نمايشگاه تخصصي سرويس هاي بهداشتي، شيرآلات ساختماني و تجهيزات مدرن آشپزخانه(Sanitex2016)، بعداز ظهر پنجشنبه در محل شركت نمايشگاه هاي بين المللي اصفهان آغاز به كار كرد.

به گزارش ايرنا، اين نمايشگاه همزمان با چهارمين نمايشگاه بانك، بيمه، بورس و فرصت هاي سرمايه گذاري از 17 تا 20 دي امسال در محل نمايشگاه هاي بين المللي اصفهان برگزار مي شود.
اين نمايشگاه در نخستين سال برگزاري خود در قالب 35 غرفه و با حضور شركت هايي از استان هاي تهران، اصفهان، يزد، كرمان و خراسان رضوي در سه هزار و 700 مترمربع فضاي نمايشگاهي برپا شده است.
انواع كاشي و سراميك تزييني، سرويس هاي بهداشتي، شيرآلات ساختماني و تجهيزات نوين آشپزخانه در غرفه برندهاي مطرح كشور در اين نمايشگاه در معرض ديد بازديدكنندگان و صنعتگران قرار گرفته است.
رييس نمايشگاه هاي داخلي و بين الملل شركت نمايشگاه هاي بين المللي استان اصفهان گفت: نمايشگاه سرويس هاي بهداشتي، شيرآلات ساختماني و تجهيزات مُدرن آشپزخانه در ساير استان ها با عنوان تجهيزات آشپزخانه، سونا و استخر برگزار مي شود اما در اصفهان به دليل دوسالانه بودن نمايشگاه كاشي و سراميك، اين عنوان جديد براي آن انتخاب شده است.
مجيد نايب زاده افزود: در نمايشگاه كاشي و سراميك اصفهان كه هر دو سال يك بار برگزار مي شود، حدود 80 درصد سهم نمايشگاه به بخش كاشي و سراميك اختصاص مي يافت و بسياري از فعالان سرويس هاي بهداشتي و شيرآلات از شركت در نمايشگاه بازمي ماندند به همين دليل عنوان نمايشگاه سرويس هاي بهداشتي شكل گرفت.
به گفته وي، برگزاري نمايشگاه سرويس هاي بهداشتي براي اولين بار در اصفهان با هدف جذب هرچه بيشتر فعالان اين صنعت صورت گرفت.
وي افزود: هم اكنون در اولين نمايشگاه سرويس هاي بهداشتي، شيرآلات و تجهيزات مدرن آشپزخانه دو سوم مشاركت كنندگان مربوط به بخش شيرآلات و سرويس هاي بهداشتي و كاشي هاي تزييني هستند.
نايب زاده با تأكيد براينكه اولويت در برگزاري اين نمايشگاه نمايش توليد ملي و محصولات داخلي است، گفت: هم اينك در عنوان اين نمايشگاه واژه بين المللي ديده نمي شود اما در سال هاي آينده مي توان بُعد خارجي نمايشگاه را توسعه داد.
برگزاري نشست هم انديشي اعضاي انجمن انبوه سازان در روز 19 دي و معرفي اولين شير آب بدون رسوب در ايران، از برنامه هاي جانبي اين نمايشگاه است.
ت/6027/3011
۰ نفر

سرخط اخبار اقتصاد