۱۶ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۵۷
کد خبر: 81909418
T T
۰ نفر

كرمان امروز را روزانه بخوانید

۱۶ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۵۷
کد خبر: 81909418
كرمان امروز را روزانه بخوانید

كرمان - ایرنا - قائم مقام مدیر مسئول روزنامه كرمان امروز گفت: با صدور مجوز انتشار روزنامه از سوی هیات نظارت بر مطبوعات، ترتیب انتشار كرمان امروز از هفتگی به روزانه تغییر پیدا كرده است.

محمد فتح نجات روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: درخواست صدور مجوز انتشار روزانه روزنامه كرمان امروز را اردیبهشت امسال به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال كردیم كه در مهرماه مجوز انتشار روزانه صادر شد.
وی بیان كرد: تیم تحریریه روزنامه طی سه ماه گذشته برنامه ریزی و تقویت زیرساخت ها را در دستور كار داشت و اكنون برای انتشار روزانه به آمادگی كامل رسیده است.
قائم مقام مدیر مسئول روزنامه كرمان امروز گفت: بسیاری از نشریات زمانی كه ترتیب انتشار آنها تغییر می كند با افت كیفیت مواجه می شوند اما كرمان امروز سعی كرده است تا با حفظ كیفیت، ترتیب انتشار خود را افزایش دهد.
وی بیان كرد: در حال حاضر 40 نفر با تحریریه روزنامه كرمان امروز همكاری می كنند كه 20 نفر از این افراد تمام وقت و 20 نفر دیگر به صورت پاره وقت فعالیت دارند.
فتح نجات گفت: روزنامه كرمان امروز از تاریخ ششم دی به صورت روزانه در هشت صفحه و در قطع روزنامه ای و شمارگان 15 هزار نسخه چاپ و منتشر می شود.
وی افزود: سعی كردیم با ارتقا و آموزش اعضای تحریریه روزنامه، كیفیت آن را بالا ببریم و تغییری در رویكرد و نگرش ما ایجاد نشده است و طبق معمول به فرهنگ و هنر بیشترین بها را خواهیم داد.
قائم مقام مدیر مسئول روزنامه كرمان امروز گفت: این روزنامه از معدود نشریاتی است كه طی چند سال اخیر مجوز توزیع گستره استانی دارد.
وی افزود: اولین روزنامه استان و نشریه چاپ شده در هشت صفحه، نخستین نشریه در اپلیكیشن تلفن همراه، چاپ ضمیمه موسیقی و انگلیسی زبان با هدف جذب گردشگر، راه اندازی سایت تخصصی روزنامه نگاری جزو كارنامه این نشریه در حوزه اولین هاست.
وی با اشاره به تجربه 40 سال سابقه مطبوعاتی یحیی فتح نجات مدیر مسئول كرمان امروز گفت: تاكنون 200 مقاله از مدیرمسئول كرمان امروز در نشریات سراسری و محلی به چاپ رسیده و ایشان جزو پیشكسوتان مطبوعات كرمان هستند.
فتح نجات با تاكید بر انتشار منظم روزنامه كرمان امروز گفت: تمامی تلاش مجموعه كرمان امروز افزایش و ارتقای كیفیت مطالب این نشریه در آینده است.
7437/3028

سرخط اخبار استان‌ها