۴ دی ۱۳۹۴، ۱۸:۰۳
کد خبر: 81893882
T T
۰ نفر
رشد صد درصدي ثبت نام داوطلبين مجلس در ورامين

تهران – ايرنا – رئيس ستاد انتخابات شهرستان ورامين از رشد صد در صدي ثبت نام متقاضيان شركت در انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي نسبت به دوره پيش خبر داد.

فرامرز تاجيك روز جمعه به خبرنگار ايرنا گفت : در نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي ، 25 نفر با حضور در ستاد ثبت نام ، آمادگي خود را براي حضور در اين عرصه مهم سياسي اعلام كردند در صورتي كه تا اين لحظه 52 نفر از افراد با ارائه مدارك و تكميل روند ثبت نام ، آمادگي خود را براي ورود به عرصه انتخابات مجلس شوراي اسلامي اعلام كرده اند.
وي افزود : حضور اقشار مختلف جامعه از فرهنگيان ، اساتيد دانشگاه ، هنرمندان ، ورزشكاران و روحانيون در محل ثبت نام ، نشان از پويايي جامعه شهرستان ورامين داشته و اين امر يقينا به خلق حماسه اي عظيم در انتخابات هفتم اسفند ماه منجر خواهد شد.
وي اظهار داشت : ستاد انتخابات شهرستان ورامين با بهره گيري از ظرفيت هاي موجود در شهرستان از جمله ائمه جمعه و جماعات ، معتمدين ، شوراهاي اسلامي شهر و روستا ، دهياران ، بخشداران و فرهنگيان شرايط مناسبي را براي حضور آحاد مردان و زنان علاقمند به نظام مقدس جمهوري اسلامي در ورود به صحنه انتخابات را فراهم كرد كه اين امر به رشد صد در صدي متقاضيان حضور در عرصه انتخابات منجر شده است.
معاون سياسي انتظامي فرمانداري ورامين گفت : ستاد انتخابات ورامين به منظور افزايش شناخت افراد جامعه از داوطلبين، شرايط كنفرانس خبري و دسترسي خبرنگاران و اصحاب رسانه با اين افراد را بدون محدوديت فراهم كرد تا آنان بتوانند بدون واسطه برنامه ها و ديدگاه هاي خود را بيان كنند.
تاجيك گفت : روند ثبت نام از متقاضيان شركت در عرصه انتخابات مجلس شوراي اسلامي در حوزه ورامين همچنان ادامه دارد و تا پايان مهلت قانوني ، ثبت نام از متقاضيان انجام مي شود بنابراين لازم است تا افراد در مدت زمان باقيمانده با حضور درمحل ستاد انتخابات ورامين ، نسبت به ثبت نام اقدام كنند.
تهرام/7254 / 6139
۰ نفر

سرخط اخبار سیاست