۲۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۰۷
کد خبر: 81883283
T T
۰ نفر

مسمومیت 30 نفر از میهمانان عروسی در اردبیل

۲۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۰۷
کد خبر: 81883283
مسمومیت 30 نفر از میهمانان عروسی در اردبیل

اردبیل - ایرنا - 30 نفر از میهمانان زن یك جشن عروسی در یكی از تالارهای اردبیل بر اثر مسمومیت ناشی از گاز راهی بیمارستان شدند اما این حادثه هیچ تلفات جانی نداشته است.

دكتر غلامرضا حمید خلق رئیس مركز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشكی استان اردبیل روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه دیشب به اورژانس گزارش و بلافاصله نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.
وی بیان كرد: تمامی حادثه دیدگان بلافاصله با 6 دستگاه آمبولانس و یك دستگاه اتوبوس آمبولانس به بیمارستان های سبلان تامین اجتماعی و بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل اعزام و تحت مراقبت های پزشكی قرار گرفتند.
وی بیان كرد: خوشبختانه بر اساس آخرین گزارش ها تمامی این افراد با مراقبت های پزشكی بهبود یافته و تا صبح امروز از بیمارستان ترخیص شده اند.
وی اضافه كرد: صبح امروز نیز تعداد دیگری از میهمانان این عروسی به بیمارستان مراجعه كردند كه مشكل آنها بیشتر ناشی از استرس یا كسب اطمینان از نداشتن مورد خاص پزشكی بوده است.
حمید خلق درباره علت بروز این حادثه گفت: به احتمال زیاد این حادثه در پی نشت گاز منوكسیدكربن یا گاز بوده و حاضران به این دلیل دچار مسمومیت شده اند.
2077/6003/6016
۰ نفر