۲۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۵۴
کد خبر: 81880610
T T
۰ نفر
هفته ايمني در برابر زلزله و كاهش اثرات بلاياي طبيعي ثبت رسمي شد

تهران - ايرنا - رييس سازمان مديريت بحران كشور از ثبت هفته ايمني در برابر زلزله و كاهش اثرات بلاياي طبيعي خبر داد و گفت: از اين پس بحث ايمني محدود به يك روز نخواهد بود.

اسماعيل نجار روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود: با پيگيري هاي انجام شده و ثبت اين موضوع، هفته ايمني در برابر زلزله و كاهش اثرات بلاياي طبيعي به همه استانداران و دستگاه ها ابلاغ شده و در دستور كار قرار گرفته است.
وي با بيان اينكه پنجم دي ماه به عنوان روز ايمني در برابر زلزله و كاهش اثرات بلاياي طبيعي ثبت شده، تصريح كرد: از اين پس از 30 آذر تا پنجم دي ماه هفته ايمني در برابر زلزله و كاهش اثرات بلاياي طبيعي ناميده خواهد شد.
معاون وزير كشور افزود: هر روز هفته ايمني در برابر زلزله و كاهش اثرات بلاياي طبيعي نيز با يك محور ايمني نامگذاري شده است.
نجار همچنين به سفر خود به خراسان رضوي بمنظور شركت در همايشي با موضوع كاهس خسارات ناشي از آتس سوزي جنگلها و مراتع اشاره كرد و گفت: در اين همايش كه عصر امروز(چهارشنبه) برگزار مي شود، نظرات خود را در كاهش چنين خساراتي بيان مي كنم.
وي همچنين در پاسخ به سئوالي مبني بر پيش بيني هواشناسي در كاهش محسوس دماي هواي كشور طي هفته آينده نيز افزود: آمادگي لازم در مواجه با بحران هاي طبيعي در استان ها وجود دارد و اين موضوع از ماه ها پيش به همه استانداران ابلاغ شده است.
اجتمام ** 9136 ** 1071
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه