۱۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۹:۳۵
کد خبر: 81867799
T T
۰ نفر
شكست پانيونيوس در حضور 90 دقيقه‌اي انصاري‌فرد

تهران - ايرنا - تيم فوتبال پانيونيوس يونان در حضور 90 دقيقه‌اي كريم انصاري‌فرد مهاجم تيم ملي ايران با نتيجه 2 بر يك برابر پائوك شكست خورد.

به گزارش ايرنا، تيم‌هاي فوتبال پانيونيوس و پائوك در هفته سيزدهم سوپر ليگ يونان در ورزشگاه تسالونيكي به مصاف هم رفتند.
بر اساس اين گزارش، پانيونيوس كه انصاري فرد مهاجم جوان تيم ملي فوتبال ايران را در اختيار دارد، تا پيش از اين ديدار با 22 امتياز در رتبه پنجم جدول قرار داشت.
انصاري فرد تا كنون در 11 ديدار براي اين تيم يوناني به ميدان رفته و در 391 دقيقه حضور خود، چهار گل نيز به ثمر رسانده است.
مهاجم جوان تيم ملي فوتبال ايران در اين ديدار از ابتدا در تركيب پانيونيوس قرار گرفت و شاگردان اوزونيديس در دقيقه 11 اين مسابقه گل نخست را از حريف خود دريافت كردند و تلاش‌ ياران انصاري فرد براي جبران اين نتيجه در نيمه نخست به جايي نرسيد.
سه دقيقه بيشتر از آغاز نيمه دوم نگذشته بود اِوانگلوس اويكونومو در دقيقه 47، بازي را به تساوي كشاند و اميد را به اردوي ياران انصاري فرد بازگرداند.
اما اين پايان كار نبود و تزاولاس در دقيقه 79، گل دوم را براي پائوك به ثمر رساند تا پانيونيوس اين مسابقه در پايان 90 دقيقه، به حريف خود واگذار كند.
با اين نتيجه، پانيونيوس به رغم شكست در اين ديدار، يك پله در جدول صعود كرد و در جايگاه چهارم قرار گرفت و پائوك با سه پله صعود و 22 امتياز به دليل تفاضل گل بهتر بالاتر از پانيونيوس در رتبه سوم قرار گرفت.
ورزشي(2)**9140**1379