۴ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۶
کد خبر: 81853098
T T
۰ نفر
پنج كاروان اربعين حسيني از هنديجان عازم كربلا شد

اهواز- ايرنا- امام جمعه هنديجان گفت: پنج كاروان براي شركت در آيين اربعين حسيني، از شهرستان هنديجان عازم كربلاي معلا شدند.

حجت الاسلام علي شميل پور چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا بيان كرد: تعداد نفرات اين كاروان ها كه در چند روز گذشته اعزام شده اند، بالغ بر 80 نفر است و پيش بيني شده تا پايان ايام اربعين امسال 12 كاروان از اين شهرستان به كربلا اعزام شوند.
وي گفت: اربعين پارسال 18 كاروان از هنديجان براي شركت در آيين اربعين حسيني به كربلا اعزام شدند.
حجت الاسلام شميل پور همچنين با اشاره به پذيرايي از زائران امام حسين (ع) در هنديجان افزود: كاروان هاي زيادي كه تعداد اعضاي آنها تا 180 نفر هم مي رسد همه روزه از مسير جاده ديلم به هنديجان براي سفر به كربلا وارد مي شوند كه مورد پذيرايي از سوي مردم و دستگاه هاي مختلف اين شهرستان قرار مي گيرند.
امام جمعه هنديجان اضافه كرد: بيشتر اين كاروان ها از استان هاي بوشهر و هرمزگان، از هنديجان عبور مي كنند و علاوه بر موكب هايي كه از اين كاروان ها پذيرايي مي كنند چهار حسينيه نيز براي استقبال و پذيرايي از اين كاروان ها در نظر گرفته شده است.
وي با بيان اينكه مردم هنديجان همچون مردم ساير نقاط خوزستان اعتقاد دارند كه خدمت به زائران حسيني همچون زيارت امام حسين(ع) است بيان كرد: از ابتداي سفر زائران اربعين حسيني تاكنون بيش از يك هزار نفر زائر وارد هنديجان شده و مورد استقبال و پذيرايي قرار گرفتند.
هنديجان در جنوب خوزستان، و در مسير زائران استان هاي بوشهر و هرمزگان براي سفر به خرمشهر و شلمچه قرار دارد.
7158/ 6037

سرخط اخبار استان‌ها