۳ آذر ۱۳۹۴، ۱۶:۴۱
کد خبر: 81852290
T T
۰ نفر
استاندار: وجود تشكل هاي مردم نهاد فعال نوعي توانمندي مهم است

ياسوج - ايرنا - استاندار كهگيلويه و بويراحمد گفت: وجود تشكل هاي مردم نهاد فعال و پويا كه در عرصه هاي مختلف در حال خدمات رساني و فعاليت هستند نوعي توانمندي مهم براي اين استان به شمار مي رود.

به گزارش خبرنگار ايرنا، سيد موسي خادمي روز سه شنبه در نشست هم انديشي تشكل هاي مردم نهاد كهگيلويه و بويراحمد افزود: تشكل هاي مردم نهاد سازمان هايي تخصصي هستند كه كاركردها و اهداف مشخصي داشته و بخشي از بار مسئوليت ها را در حوزه هاي متعدد بر عهده گرفته اند.
وي بيان كرد: تشكل هاي مردم نهاد به عنوان نهادهاي خودجوش به طور داوطلبانه هنگام وجود خلاء در تمام زمينه ها به كمك دولت مي آيند.
خادمي اظهار كرد: تشكل هاي مردم نهاد به طور آرمان گرايانه اقدام كرده و هيچ توجهي به درآمد و كسب منافع مالي ندارند و مهمترين هدف آنها نيز كمك به كاهش انواع آسيب ها و معضلات اجتماعي است و در اين راستا احساس مسئوليت مي كنند.
وي عنوان كرد: تشكل هاي مردم نهاد كهگيلويه و بويراحمد مورد حمايت و كمك همه جانبه از سوي مسئولان اجرايي اين استان قرار خواهند گرفت و نشست هاي هم انديشي با اعضاي آنها نيز در آينده به طور مستمر برگزار مي شود.
خادمي ابراز داشت: از اعضاي تشكل هاي مردم نهاد كهگيلويه و بويراحمد انتظار مي رود با مسئولان اجرايي اين استان در زمينه هاي مختلف از جمله كاهش معضلات و آسيب هاي اجتماعي در استان همفكري و تعامل بيشتري داشته باشند.
وي با تبريك هفته بسيج، افزود: نهاد مهم بسيج براي حفظ دستاوردهاي نظام و انقلاب لازم بود و تاسيس آن نيز نشان دهنده هوشياري، آينده نگري و دورانديشي امام خميني (ره) است.
بيش از 200 تشكل مردم نهاد در كهگيلويه و بويراحمد وجود دارد كه در عرصه ها و حوزه هاي مختلف در حال فعاليت و خدمات رساني هستند.
7535/6162

سرخط اخبار استان‌ها