۱۲ آبان ۱۳۹۴، ۹:۰۲
کد خبر: 81823032
T T
۰ نفر
20 درصد محتوای آموزشی مدارس بومی شد

تهران - ایرنا - رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش از بومی شدن 20 درصد محتوانی آموزشی مدارس خبرداد و گفت: كیفیت آموزش نه تنها موجب افزایش كیفیت دستگاه تعلیم و تربیت می‌شود بلكه موفقیت معلمان را در بازده كار به همراه خواهد داشت.

به گزارش روز سه شنبه گروه فرهنگی ایرنا ، حجت‌الاسلام محی‌الدین بهرام محمدیان در جمع معاونان پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی ادارات كل آموزش و پرورش استان‌ برگزار شد، اظهاركرد:تا كنون 20 درصد محتواهای آموزشی توسط معلمان و با نیازهای بومی محقق شده است.
وی با بیان اینكه در ساماندهی نیروی انسانی و آموزش نیروی انسانی ، معاونان پژوهشی استان‌ها پیش از آغاز سال تحصیلی فعالیت گسترده‌ای را انجام دادند ، اظهار كرد: كیفیت آموزش باعث موفقیت معلمان در امر تعلیم و تربیت می‌شود.
محمدیان با بیان اینكه گروه تحلیل محتوا كه ناظر بر كیفیت آموزش است ، بخشی از تكالیف سند آموزش و پرورش را پیگیری می‌كنند و لذا در آینده نزدیك 10 تا 20 درصد محتواهای آموزشی توسط معلمان و البته با منطبق با نیازهای بومی محقق خواهد شد.
رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با اشاره به اینكه رویكرد تنوع بخشی به رسانه‌های آموزشی مطابق با سند برنامه درسی ملی است ، افزود: محیط سایبری از اهمیت ویژه‌ای برای سازمان برخوردار است و در این رابطه نرم ‌افزار 'بر فراز آسمان' تولید شده و امید است این مواد آموزشی از طریق سامانه شبكه ملی مدارس ارایه شود.
به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، محمدیان با بیان اینكه درنظر داریم توسط انتشارات مدرسه ، سامانه معلمان مؤلف را فعال كنیم ، اظهار كرد: از تمام معلمانی كه می‌توانند تولید محتوا انجام دهند دعوت خواهد شد تا در این خصوص به آموزش و پرورش كمك كنند.
فراهنگ **1417**1569
۰ نفر

سرخط اخبار فرهنگ