۹ آبان ۱۳۹۴، ۱۷:۴۳
کد خبر: 81819642
T T
۰ نفر
اولين جشنواره سازمانهاي مردم نهاد كشور فراخوان داد

تهران- ايرنا- اولين جشنواره پژوهشي سازمانهاي مردم نهاد كشور براي يافته هاي پژوهشي با موضوع محيط زيست، بهداشت و سلامت،آسيب هاي اجتماعي، ميراث فرهنگي و ... فراخوان داد .

دبير اولين جشنواره سازمانهاي مردم نهاد كشور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين همايش به همت موسسه مردم نهاد فكر برتر كارآفرينان و با حمايت ستاد توان افزايي و حمايت از سازمانهاي مردم نهاد شهر تهران ، معاونت سازمان هاي مردم نهاد وزارت كشور ، معاونت علمي و پژوهشي وزارت علوم و دستگاه هاي مرتبط با سازمان هاي مردم نهاد برگزار مي شود.
محمد حسن پاك مهر افزود: ايجاد فضاي علمي و پژوهشي، شناسايي و معرفي يافته هاي پژوهشي در حوزههاي محيط زيست، بهداشت و سلامت ،كارآفريني و اقتصاد شهري، آسيب هاي اجتماعي، ميراث فرهنگي وگردشگري، خانواده و جوانان و توسعه فضاي علمي سازمانهاي مردم نهاد را از محور هاي اصلي اين جشنواره عنوان كرد.
وي ايجاد ارتباط نزديك و كارآمد بين سمن ها و مراكز علمي و پژوهشي را از ديگر اهداف اين جشنواره عنوان كرد و افزود: برگزاري نمايشگاه توانمندي سمن ها در حوزه پژوهش و فناوري از برنامه هاي جنبي اين جشنواره مي باشد.
پاك مهر خاطرنشان كرد: متناسب با اهداف تدوين شده در جشنواره، مخاطبان را مي توان به مديران و اعضاء هيات موسس سازمان هاي مردم نهاد، دانشجويان و اساتيد دانشگاهها و موسسات آموزش عالي معرفي كرد.
وي از دانشجويان و اساتيد دانشگاهها خواست تا پژوهش هاي خود را تا تاريخ 5 آذرماه طبق شرايط اعلام شده در پايگاه اطلاع رساني اين جشنواره به آدرس : www.fekrebartar.org ارسال كنند.
تهرام/7243/
۰ نفر