۲۸ شهریور ۱۳۹۴، ۲۱:۲۶
کد خبر: 81765694
T T
۰ نفر
طاهری: مطلبی در خصوص جدایی برانكو نشنیده ام/نوع قضاوتها بحث برانگیز است

تهران - ایرنا - علی اكبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس درخصوص اخبار مربوط به اعلام آمادگی برانكو برای جدایی از این تیم در صورت شكست برابر ملوان بندرانزلی در جام حذفی گفت: مطلبی در این خصوص نشنیده ام و نمی دانم این موضوع را به چه كسی گفته است.

به گزارش ایرنا، طاهری شنبه شب در حاشیه مراسم رونمایی از پیراهن جدید تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگاران افزود: با برانكو مشكلی نداریم و تعامل ما دوسویه است و اكنون هم در حال بر طرف كردن نقاط ضعف و افزایش نقاط قوت تیم هستیم.
وی ادامه داد: همه می دانند كه برانكو زحمت خودش را می كشد و او امروز (شنبه) مانند روزهای گذشته بعد از تمرین گزارش فنی تمرین را ارایه داد و همه از اتفاقات رخ داده ناراحت هستند و در حال حاضر نیز كار خاصی نمی توان كرد.
طاهری در خصوص پست مدیرعاملی خود نیز گفت: به عنوان سرپرست در كنار دیگر اعضا هیات مدیره كارها را انجام می دهیم و مشكلی تاكنون وجود ندارد و چیزی هم از مهلت 6 ماهه پست سرپرستی نمی دانم ، ولی در هر صورت كار خودمان را می كنیم.
وی راجع به تازه ترین وضعیت باشگاه پرسپولیس نیز اظهار داشت: كادر فنی و بازیكنان تلاش زیادی می كنند، اما متاسفانه به دلیل نوع قضاوت ها و برخی مسایل دیگر نتایج آنطور كه به دلخواه ما است رقم نمی خورد و من به این تیم اطمینان دارم و مطمئن هستم در آینده ای نه چندان دور نتایج لازم و مطلوب را كسب خواهد كرد.
سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص بدهی 6 میلیاردی به بازیكنان خارجی نیز گفت: رقم دقیق بدهی باشگاه به بازیكنان خارجی را نمی دانم اما در گذشته قراردادهایی با بازیكنان به ثبت رسیده كه به هیچ وجه به سود باشگاه نیست و این بازیكنان به راحتی می توانند با طرح شكایت در فیفا علاوه بر گرفتن طلب خود باشگاه را به جرایم دیگر از جمله كسر امتیاز و محرومیت دچار كنند.
وی همچنین در خصوص دیر برگزار شدن مراسم رونمایی از پیراهن قرمزهای پایتخت نیز گفت: قرار بود این مراسم قبل از آغاز لیگ برتر برگزار شود اما به دلیل آنكه شركت تولید كننده، طراحی جدیدی برای لباس تیم در نظر گرفته بود این امر قدری به طول انجامید.
البته در هفته های گذشته می توانستیم از پیراهن جدید پرسپولیس رونمایی كنیم كه آن هم به دلایل مشغله كاری در باشگاه و هماهنگ نشدن با حامی مالی به تعویق افتاد.
طاهری گفت: از شركت تولید كننده كه تخفیف خوبی به ما داد و رقم قراردادش را بیش از اندازه بالا نبرد نیز قدردانی می كنم.
این مراسم از ساعت 19 و 30 دقیقه در هتل المپیك تهران و با حضور اعضای هیات مدیره و كادر فنی باشگاه برگزار شد.
ورزشی**9144**1067** 1095
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش