۲۳ شهریور ۱۳۹۴، ۱۶:۵۸
کد خبر: 81759460
T T
۰ نفر

رافت: سازمان ليگ به ملوان آسيب نزند

۲۳ شهریور ۱۳۹۴، ۱۶:۵۸
کد خبر: 81759460
رافت: سازمان ليگ به ملوان آسيب نزند

تهران - ايرنا - مربي تيم فوتبال ملوان گفت: سازمان ليگ بازي ها را شكلي برگزار نكند كه تيم هايي چون ملوان آسيب ببيند.

به گزارش ايرنا، پايان رأفت كه به جاي حميد استيلي در نشست خبري پيش از ديدار راه‌آهن مقابل ملوان بندرانزلي در چارچوب هفته ششم مسابقات ليگ برتر شركت كرده بود، اظهار داشت: پرواز ملوان ساعت 11:20 بود كه اين پرواز كنسل شد و من به جاي حميد استيلي در خدمت شما خواهم بود. قبل از اينكه در مورد بازي صحبت كنم، بايد بگويم كه هم راه‌آهن و هم ملوان از تيم‌هاي ريشه‌دار و قديمي فوتبال ايران هستند كه بازيكنان خوبي تحويل فوتبال داده‌اند.
وي در ادامه افزود: تقابل تيم‌هاي شهرستاني و تهراني هميشه جذاب بوده و مي‌دانم كه فردا بازي خوبي را شاهد خواهيم بود. ضمن احترام براي تيم راه‌آهن بايد بگويم كه ما اين تيم را خوب آناليز كرده‌ايم و با كمك خدا و همت بچه‌ها براي كسب پيروزي به ميدان خواهيم رفت.
مربي تيم فوتبال ملوان بندرانزلي خاطرنشان كرد: از سازمان ليگ گله‌اي دارم كه بايد آن را اعلام كنم. تيم ما دير شكل گرفته بود و به لحاظ بدني دچار مشكل بوديم. به همين خاطر سعي كرديم در تعطيلات ليگ، يك هفته اردو در سرعين برگزار كنيم تا بتوانيم بدن بچه‌ها را آماده كنيم، اما خودتان مي‌دانيد كه با يك هفته تمرين نمي‌توان شرايط مطلوب را به دست آورد. اميدوارم سازمان ليگ بازي‌ها را به گونه‌اي برگزار كند كه ملوان ضربه نخورد.
رأفت ادامه داد: ملوان فردا با راه‌آهن بازي دارد، سپس بايد يكشنبه هفته آينده با پرسپوليس بازي كنيم. پس از آن بايد روز جمعه با پديده در انزلي روبه‌رو شويم. امروز هم پرواز ما كنسل شد و مشخص نيست كه بچه‌ها بتوانند با پرواز خودشان را به تهران برسانند يا نه. اين رفت و آمدها كه از نظر امكانات و مالي دچار مشكل است ما را اذيت مي‌كند و اميدوارم سازمان ليگ به گونه‌اي برنامه‌ريزي كند كه تيم‌هاي شهرستاني كمتر دچار مشكل شوند.
وي در مورد محروم و مصدومان تيمش براي ديدار فردا عنوان كرد: شرايط تيم خوب است و ما همه بازيكنان را در اختيار داريم. قطعاً فردا براي پيروزي به ميدان خواهيم رفت.
خبرنگاري بار ديگر در مورد برنامه سازمان ليگ و همچنين رويارويي ملوان و پرسپوليس در جام حذفي سؤال كرد كه رأفت گفت: همين الان بنده نسبت به برنامه‌ريزي سازمان ليگ گلايه كردم. ما در 20 روز بايد چند بازي انجام دهيم؟ متوجه شدم كه ليگ امسال چهار ماه تعطيلي دارد. نمي‌دانم كدام ليگ است كه چهار ماه تعطيلي داشته باشد. اين مسئله به باشگاه‌ها و كيفيت ليگ ضربه مي‌زند.
وي با تكرار اين جمله كه براي سازمان ليگ احترام قائل هستم، اما اميدوارم برنامه‌ها به گونه‌اي باشد كه به تيم‌ها ضربه نخورد، گفت: بازي در ورزشگاه آزادي به بچه‌ها انگيزه مي‌دهد. خود ما اين شرايط را داشتيم و مي‌دانيم كه بازيكنان مقابل استقلال و پرسپوليس باانگيزه ظاهر مي‌شوند. ما از بُعد انگيزشي بازيكنان مشكلي نداريم و تنها مسئله خستگي بازيكنان به لحاظ رفت و آمد است. با اين حال اميدوارم بتوانيم بچه‌ها را به شرايط مطلوب برسانيم.
ورزشي **9118**1379

سرخط اخبار ورزش