۲۳ شهریور ۱۳۹۴، ۸:۲۹
کد خبر: 81758569
T T
۰ نفر
درخشان: حضور برانكو در كرواسي شايعه بود/كي روش فكر مي كند همه چيز متعلق به اوست

تهران- ايرنا- سرمربي فصل گذشته تيم فوتبال پرسپوليس گفت: حضور برانكو در تيم ملي كرواسي فقط يك شايعه بود كه اين روز ها در فوتبال ايران مانند آن زياد شنيده مي شود.

حميد درخشان امروز ( دوشنبه ) در گفت و گو با خبرنگار ورزشي ايرنا گفت: پرسپوليس بازي بدي مقابل پيكان از خود به نمايش نگذاشت اما تيم بزرگي چون پرسپوليس بايد عملكرد بهتري از خود به نمايش بگذارد و در مقابل يك تيم ليگ يكي به تك گل خود اكتفا نكند.
وي در مورد ضعف هاي تاكتيكي پرسپوليس ادامه داد: پازل تيم پرسپوليس خيلي خوب جور نشده است. قرار نبود از ابتدا بهترين بازيكنان ايران در پرسپوليس جمع شوند و اين تيم نتيجه بگيرد. از سرمربي تيم انتظار مي رود از بازيكنان به شكل بهتري استفاده كند.
سرمربي فصل گذشته پرسپوليس با اشاره به مشكلات مالي اين تيم اظهار كرد: يكي از مشكلات پرسپوليس اين است كه حاميان مالي به خاطر تغييرات فراوان مديريت در اين باشگاه جرات همكاري ندارند.
وي يادآور شد : اتفاقات اين گونه كه باعث مي شود پول به پرسپوليس نرسد قطعا باعث تضعيف اين تيم مي شود.
وي در مورد احتمال حضور برانكو ايوانكوويچ در تيم ملي كرواسي، اظهار كرد: سرمربيگري برانكو در تيم ملي كرواسي در حد يك شايعه بود و ما از اين شايعات در تيم هاي ديگرمان هم كم نمي شنويم.
سرمربي اسبق تيم فوتبال اميد ايران در مورد همگروهي اين تيم با قطر، سوريه و چين گفت: تيم ما از شانس نسبتا خوبي براي صعود به المپيك برخوردار است اما اگر بخواهيم منصفانه امكانات و منابع مالي تيم هاي ديگر را با ايران مقايسه كنيم نبايد انتظاري از تيم المپيك داشته باشيم.
وي با اشاره به اردو هاي خوب تيم فوتبال المپيك ( اميد ) اظهار كرد: كاشاني براي تيم اميد نعمتي است و به تنهايي مشكلات تيم را حل مي كند.
درخشان در مورد تجربه كم محمد خاكپور براي هدايت تيم فوتبال المپيك، خاطرنشان كرد: شايد خاكپور تجربه كمي براي هدايت اين تيم داشته باشد اما مي تواند با تلاش بيشتر مشكلات را حل كند.
وي در خصوص مخالفت كي روش با حضور بازيكنان بزرگسال در تركيب تيم اميد گفت: كي روش فكر مي كند همه چيز متعلق به اوست اما بايد بداند كه تيم اميد براي ايران است. بايد كي روش با خاكپور همكاري كند تا بتوانيم پس از سال ها به المپيك صعود كنيم.
به گفته وي تيم فوتبال المپيك بازي هاي سختي در پيش رو دارد و بايد با اين تيم تعامل كنيم.
ورزشي **9118**1581

سرخط اخبار ورزش