۲۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۲۰
کد خبر: 81724094
T T
۰ نفر
گمرگ سجافی هندیجان به سامانه جامع الكترونیكی گمركات كشور پیوست

اهواز - ایرنا - گمرك بندر سجافی هندیجان روز سه شنبه در آیینی با حضور استاندار خوزستان به سامانه جامع الكترونیكی گمركات كشور پیوست.

به گزارش ایرنا ناظر گمركان خوزستان سه شنبه در حاشیه بهره برداری از این سامانه به خبرنگار ایرنا گفت: با راه اندازی سامانه جامع الكترونیك و اتصال گمرك سجافی هندیجان به این سامانه مدت زمان عملیات واردات كالا از طریق این گمرك از 26 روز به سه روز كاهش می یابد.
محمد رضا جعفری افزود: تمام گمركات كشور ملزم به پیوستن به سامانه جامع گمركات هستند كه از طریق این سامانه اظهارنامه های الكترونیكی در سریعترین زمان ممكن صادر و هزینه ها كاهش می یابد.
وی ادامه داد: گمرك سجافی هندیجان با اتصال به این سامانه به یك گمرگ معتبر در كشور تبدیل و انتظارت مردم با شتاب بیشتری رسیدگی می شود.
جعفری دسترسی به اینترنت و سامانه برخط را از مزیت های عمده سامانه جامع الكترونیكی برشمرد.
عبدالحسن مقتدایی، استاندار خوزستان در نخستین سفر درون استانی خود به هندیجان در سال 94 از بندر سجافی، اسكله و گمرك سجافی هندیجان به همراه تعدادی از مقامات استانی و محلی دیدن كرد.
بندر سجافی هندیجان بزرگترین بندر صیادی كشور است و میگوی صورتی این شهرستان در جهان كم نظیر است.
گفتنی است استاندار خوزستان و هیات همراه، در بدو ورود به هندیجان،با حضور در مزار شهدای هندیجان به مقام شامخ این شهدا ادای احترام كرد.
6084/3004/ 6037

سرخط اخبار استان‌ها