۱۲ مرداد ۱۳۹۴، ۹:۴۹
کد خبر: 81705395
T T
۰ نفر
رمضاني: بهشتي مسئوليتي در ملوان ندارد/ قلعه نويي مي ماند

تهران - ايرنا - قائم مقام باشگاه ملوان بندر انزلي گفت: بهشتي كه قرار بود مالكيت باشگاه ملوان را برعهده گيرد، هيچ سمتي در اين تيم ندارد.

عبدالحميد رمضاني روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشي ايرنا، گفت: داريوش بهشتي به تعهدات خود عمل نكرد و از اين پس مسئوليتي هم در باشگاه نخواهد داشت.

وي در مورد دوستي خود با بهشتي اظهار كرد: من هيچ دوستي با او نداشتم و فقط از طريق يكي از دوستانم با او يك بار نشست داشتم و بعد از دو ماه با من تماس گرفت و خواست جلسه اي را با حضور وي و امير قلعه نويي هماهنگ كنم .

قائم مقام باشگاه ملوان بندرانزلي گفت: قلعه نويي از طريق من با بهشتي ديدار كرد و قرار شد او هدايت ملوان را برعهده گيرد و در همين ميان حكم قائم مقامي باشگاه را نيز براي من صادر كرد.

وي در مورد اينكه آيا قرار است خودش به عنوان مديرعامل باشگاه ملوان انتخاب شود، اظهار كرد: چنين بحثي مطرح نيست و هيات مديره باشگاه در رابطه با انتخاب مديرعامل تصميم مي گيرد. هدف من تاثيري گذاري در باشگاه است و به فكر گرفتن پست و مقام نيستم.

رمضاني در پاسخ به شايعه جدايي امير قلعه نويي از ملوان، گفت : قلعه نويي در ملوان خواهد ماند و تمامي مشكلات برطرف مي شود.

وي در خصوص درگيري لفظي قلعه نويي و سيد جلال رافخايي بازيكن ملوان گفت: اين مساله به هيچ عنوان صحت ندارد و شايعه سازي رسانه ها است.

قائم مقام باشگاه ملوان بندرانزلي در مورد مشكلات مالي اين باشگاه، اظهار كرد: هيات مديره در حال حاضر مشكلات مالي را حل كرده و پيش از بازي با ذوب آهن مقداري پول به تيم تزريق شد. البته قرار است مقداري ديگر از قرارداد بازيكنان پيش از بازي با استقلال تهران به بازيكنان پرداخت شود.

وي در خصوص حساسيت هاي بالا ديدار اين هفته استقلال و ملوان به خاطر مقابله قلعه نويي با تيم سابق خود گفت: به عنوان يك استقلالي معتقدم اين بازي حساس است اما نبايد زياد از حد به آن بپردازيم و حساسيت ها را به هواداران تزريق كنيم.

وي تاكيد كرد:ملوان امسال با توجه به كادرفني، هيات مديره و بازيكنان خيلي خوبي كه در اختيار دارد ،حرف هاي زيادي براي گفتن خواهد داشت و مي تواند در ميان تيم هاي بالا نشين قرار گيرد.

رمضاني در مورد اعتراض ذوب آهني ها به زمين چمن ورزشگاه انزلي گفت: نمي دانم يحيي گل محمدي ( سرمربي ذوب آهن )وسعيد آذري( مديرعامل باشگاه ذوب آهن ) به چه چيزي ايراد گرفتند. اگر چمن بلند بوده كه ناظر بازي بايد ايراد مي گرفته و اين وضعيت براي ما هم وجود داشت. مگر ذوب آهن در ومبلي تمرين مي كند كه از كيفيت زمين ما ايراد مي گيرد؟

وي ادامه داد: از اهالي فوتبال مي خواهم شروع كار ليگ را با حمله به داوران آغاز نكنند و انصافا حق وردي داور ديدار ملوان و ذو آهن قضاوت بسياري خوبي داشت. ذوب آهني ها به خاطر هزينه هايي كه كردند انتظار اين شكست را نداشتند و بايد از بازيكنان با غيرت خود به خاطر اين سه امتياز شيرين تشكر كنم.

رمضاني در خصوص ورود چهره هاي غير فوتبالي چون بهشتي به فوتبال ايران و اجرايي نشدن تعهداتش گفت: مشكل اصلي فوتبال ما بحث اقتصادي است و اگر چرخ فوتبال بچرخد شاهد اين اتفاقات نخواهيم بود. الان بايد مشكل ما با صدا و سيما به صورت جدي حل شود و بتوانيم پول خود را بگيريم و مطمئن باشيد آن زمان هركسي نمي تواند به فوتبال ورود پيدا كند.

ورزشي **9118**1379**1581
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش