۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۸:۱۷
کد خبر: 81682144
T T
۰ نفر
تیم مذاكره كننده ایران روزهای پركاری را در دفاع از حقوق ملت سپری كرد

اراك- ایرنا- نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت:تیم مذاكره كننده ایران در دفاع از حقوق ملت ایران در برابر سس قدرت جهان روزهای پركاری را سپری كرد و مردم باید قدردان این تلاش ها باشند.

عباس صلاحی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: صبر و استقامت و در عین حال تلاش های شبانه روزی نمایندگان ایران در مذاكرات هسته ای نشانگر عشق و علاقه آن ها به آرمان های انقلاب اسلامی و عزت و سربلندی ملت ایران است.

دبیر كمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار كرد: نمایندگان ایران در مذاكرات هسته ای تاكنون توانسته اند با هوشمندی و درایت منحصر به فرد خود بر زوایای مختلفی از حقوق حقه ملت پافشاری كنندو طرف های مقابل را نیز ملزم به رسمیت شناختن آن كنند.

وی اضافه كرد: مردم باید همواره پشتیبان و حامی دولت باشند چرا كه همه فعالیت های دولت تدبیر و امید در دوسال گذشته در راستای ارزش های انقلاب اسلامی، آرمان های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری بوده است.

صلاحی عنوان كرد: رهنمودهای كارساز و هوشمندانه مقام معظم رهبری موجب ایستادگی تیم مذاكره كننده هسته ای ایران بر اصول نظام اسلامی بود و بیانیه لوزان نیز بر اساس خواسته های مقام معظم رهبری از نمایندگان ایران در مذاكرات است.

وی خاطرنشان كرد: بر اساس فرمایش های مقام معظم رهبری لغو همه تحریم ها در روز امضای توافق، خط قرمز نظام است و یكی از مهمترین دلایل طولانی شدن مذاكرات نیز این مهم است كه آحاد جامعه باید بدانند تیم مذاكره كننده بر اساس خطوط قرمز تعیین شده از سوی معظم له مذاكره را به پیش می برند.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان كرد: مقام معظم رهبری خود مسوولیت مذاكرات را برعهده گرفته اند و در فرمایش هایشان با كارگزاران نظام نیز فرمودند از زمان دولت گذشته مذاكره ها در حال انجام بوده و گروه مذاكره كننده فعلی نیز نیروهایی امین، شجاع و باغیرت هستند و به دنبال حفظ آرمان های نظام و حمایت از حقوق هسته ای ملت ایران هستند.

دور آخر مذاكرات هسته ای ایران با گروه 1+5 از اوایل تیرماه جاری در وین آغاز شده كه همچنان نیز ادامه دارد.ك/3

3017/6013/

سرخط اخبار استان‌ها