۲۲ تیر ۱۳۹۴، ۱۴:۵۲
کد خبر: 81681514
T T
۰ نفر
نصیرزاده: فدراسیون فوتبال نمی تواند رای كمیته استیناف را برگرداند

تهران - ایرنا - رییس كمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال تصریح كرد كه این فدراسیون نمی تواند رای كمیته استیناف را برگرداند.

به گزارش ایرنا هوشنگ نصیرزاده امروز (دوشنبه) در جمع خبرنگاران در پاسخ به سووالی مبنی براینكه آقای دبیری عضو هیات رییسه فدراسیون گفته اند كه كفاشیان می تواند رای كمیته استیناف را برگرداند، گفت: ركن قضایی در فوتبال مانند كمیته های استینتاف و اخلاق مستقل هستند و تصمیمات آنها قابل تغییر نیست.

وی ادامه داد: به نظر می رسد دبیر اشتباه متوجه شده زیرا اساسنامه چیزی دیگری می گوید.

نصیرزاده افزود: مجمع قانونگذاری فوتبال استفاده از وسایل الكترونیكی را از 14 تیرماه برای بازیكنان به شرطی كه در زمین مسابقه ایجاد خطر نكند، مجاز كرد.

دوشنبه هشتم تیرماه جاری رای كمیته استیناف در باره بازیكن خارجی راه آهن صادر شد تا بر اساس آن باشگاه راه آهن كه با هزار زحمت در لیگ برتر باقی مانده و خود را برای لیگ پانزدهم آماده می كرد، به لیگ دسته یك سقوط كند و پیكان جایگزین این تیم در لیگ برتر شود.

در رای كمیته استیناف آمده است:

1- بازیكن تیم راه آهن به نام مارتین كایونگو موتومبا به شش جلسه محرومیت از فعالیت فوتبالی و پرداخت یكصد و پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی محكوم شد.

2- نتیجه هر یك از مسابقات باشگاه راه آهن كه از بازیكن مذكور در مقابل تیم های پرسپولیس تهران، نفت مسجد سلیمان، پیكان تهران، استقلال خوزستان و سایپا البرز استفاده كرده است، سه بر صفر به نفع باشگاه های فوق الذكر اعلام می شود.

ورزشی**1067**9250**1379
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش