۱۵ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۴۶
کد خبر: 81672856
T T
۰ نفر
ذوالفقاري: حضور تيموريان در تراكتورسازي بسيار محتمل است

تبريز - ايرنا - سرپرست تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز با بيان اينكه صحبت هاي مفصلي با آندرانيك تيموريان براي حضور در اين تيم شده است، گفت: حضور اين بازيكن تاثيرگذار در تراكتورسازي بسيار محتمل است.

ايوب ذوالفقاري روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا، افزود: باشگاه تراكتورسازي پس از پايان فصل چهاردهم ليگ برتر مذاكرات خوب و مفصلي را با كاپيتان تيم ملي كشورمان انجام داده و تاكنون ما از نتايج اين گفت وگوها راضي هستيم.

وي اظهار كرد: تيموريان در حال حاضر در كشور قطر به سر مي برد و تماس هاي وي با باشگاه تراكتورسازي همچنان ادامه دارد و اگر اين هافبك خلاق و قدرتي با يكي از تيم هاي قطري به توافق نرسد، به تبريز مي آيد.

ذوالفقاري ادامه داد: طي صحبت هايي كه با آندو داشته ايم، خود وي نيز اعلام كرده است اگر فوتبال خود را در قطر ادامه ندهد، به طور حتم در تراكتورسازي بازي خواهد كرد.

وي پيش بيني كرد با توجه به شرايط موجود احتمال اينكه كاپيتان ملي ايران در فصل پانزدهم ليگ برتر نيز در تيم تراكتورسازي باشد بسيار زياد است.

سرپرست تيم فوتبال تراكتورسازي با اشاره به برنامه هاي تمريني اين تيم طي هفته جاري، گفت: تمرينات زيرنظر توني سرمربي پرتغالي تيم به صورت منظم و مرتب در دو نوبت صبح و عصر پيگيري مي شود و تمام بازيكنان جذب شده در اين تمرينات حضور دارند.

ذوالفقاري گفت: تمرينات تراكتورسازي امروز /دوشنبه/ در نوبت صبح در كمپ باشگاه برگزار مي شود و سپس اعضاي تيم براي انجام تست هاي پزشكي به آكادمي ملي المپيك در تهران اعازم خواهند شد.

وي، مدت زمان حضور تيم تراكتورسازي در تهران را يك روز اعلام كرد.

3038/6183

سرخط اخبار استان‌ها