۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۴:۲۱
کد خبر: 81658462
T T
۰ نفر

سه سينماي شهر اصفهان به حوزه هنري واگذار شد

۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۴:۲۱
کد خبر: 81658462
سه سينماي شهر اصفهان به حوزه هنري واگذار شد

اصفهان-ايرنا- سينماهاي ساحل، خانواده و فلسطين شهر اصفهان از سوي بنياد شهيد به حوزه هنري استان اصفهان واگذار شد.

به گزارش روز چهارشنبه ايرنا از روابط عمومي حوزه هنري استان اصفهان، رئيس اين حوزه گفت: همزمان با نخستين روزهاي فصل تابستان، اين سينماها واگذار شد.

سيد مهدي سيدين نيا افزود: سينما ساحل و خانواده جزو سينماهاي در حال فعاليت است اما سينما فلسطين از چند سال قبل تعطيل شده بود.

وي ادامه داد: با واگذاري اين سينماها به حوزه هنري، اميدواريم در آينده آنها را بهسازي و بازسازي كنيم تا مكاني مناسب براي استفاده خانواده ها و مخاطبين سينما ايجاد شود.

سيدين نيا تأكيد كرد: خانواده ايراني بايد بتواند فيلم فرهنگي و مورد علاقه خود را در محيطي مناسب و آرامش بخش با بهترين امكانات در سينما ببيند.

وي همچنين با اشاره به دستور مقام معظم رهبري در خصوص واگذاري سينماها به حوزه هنري خاطر نشان كرد: اين سينماها در اين چارچوب در اختيار حوزه هنري قرار گرفت.

سيدين نيا ابراز اميدواري كرد كه ديگر سينماهاي مشمول دستور مقام معظم رهبري نيز با همكاري مسئولان در شهر اصفهان و ديگر شهرها در اختيار حوزه هنري قرار گيرد تا مديريت مديريت يكپارچه و فرهنگي در سينماها برقرار شود.

مراكز استاني حوزه هنري نماينده منطقه اي و محلي حوزه هنري سازمان تبليغات اسلامي است و ماموريت دارند با ايجاد زمينه رشد استعداد هاي هنر اسلامي نسبت به توليد آثار فاخر هنري و ادبي برنامه ريزي و اقدام كنند.

حوزه هنري اصفهان پيش از اين مالكيت سينما سپاهان اصفهان را در اختيار داشت.

ه.ا/ 6508

سرخط اخبار استان‌ها