۳۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۱۶
کد خبر: 81652751
T T
۰ نفر
رييس كنفدراسيون فوتبال آسيا:قوانين در مرحله حذفي ليگ قهرمانان سخت گيرانه خواهد بود

تهران - ايرنا - رييس كنفدراسيون فوتبال آسيا از قوانين سختگيرانه در مرحله حذفي ليگ قهرمانان آسيا خبر داد و گفت: اين كنفدراسيون قوانين را عادلانه اجرا خواهد كرد.

به گزارش ايرنا از فدراسيون فوتبال، شيخ سلمان با انتشار پيامي اعلام كرد: رقابتهاي مرحله يك چهارم نهايي با حضور باشگاه هاي پرچمدار آسيا در حال نزديك شدن است، اين در حالي است كه حوادث مختلفي در مسابقات امسال شاهد بوديم و بر اين اساس كنفدراسيون فوتبال آسيا تاكيد مي كند كه تمام حاضرين اعم از بازيكنان، كادر فني، حاميان، باشگاه ها، فدراسيون ها و حتي كنفدراسيون فوتبال آسيا (AFC ) در ادامه اين رقابتها استانداردهاي رفتاري را رعايت و در جهت تقويت آن تلاش كنند.

وي افزود : كنفدراسيون فوتبال آسيا، باشگاه هاي حاضر را ملزم به انجام اين وظيفه جمعي در راستاي ايجاد نگرش احترام ورزشي و استانداردهاي رفتاري در سطح بالا مي داند.

شيخ سلمان در خصوص برخورد با هرگونه تخطي افزود: كنفدراسيون فوتبال آسيا قوانين خود را سختگيرانه و در عين حال عادلانه اجرا خواهد كرد. همچنين كميته انضباطي AFC به عنوان يك نهاد مستقل در برخورد با تمام موارد به صورت عادلانه، آيين نامه خود را با شعار برابري براي همه به اجرا در خواهد آورد.

وي در پايان گفت: بياييد از مسابقات پيش رو با روحيه جوانمردي و احترام لذت ببريم.

نفت تهران به عنوان تنها نماينده ايران در مرحله يك چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا، به ترتيب در سوم و 24 شهريور ماه در تهران و امارات متحده عربي به مصاف الاهلي امارات مي رود.

ورزشي**1067**1581

سرخط اخبار ورزش