۱۹ خرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۵۳
کد خبر: 81639923
T T
۰ نفر
نوري: پيراهن پرسپوليس برايم مهم تر از پيشنهادهاي نجومي است

تهران - ايرنا - كاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس تهران با تاكيد براينكه جلسه مفيدي با قائم مقام باشگاه داشته است، گفت : پيراهن و هواداران پرسپوليس برايم مهم تر از پيشنهادهاي مالي نجومي است.

به گزارش ايرنا از باشگاه پرسپوليس، محمد نوري تصريح كرد:‌امروز (سه شنبه) در محل باشگاه حضور يافتم تا با قائم مقام باشگاه در باره شرايط خودم، ديگر اعضاي تيم و وضعيت پرسپوليس صحبت كنم.

وي افزود: در اين جلسه صحبت‌هاي مثبت واميدواركننده‌اي براي فصل آينده مطرح شد تا به اميد خدا بتوانيم براي هواداران افتخار كسب كنيم.

نوري درخصوص مطالبي كه در روزهاي اخير از ناراحتي وي در مورد شرايط پرسپوليس مطرح شده است، گفت: پرسپوليس را دوست دارم و بحث ناراحتي شخصي وجود نداشت. اميدوارم سال جديد با تيمي قوي كه خواهيم داشت، خواسته‌هاي هواداران را عملي كنيم.

نوري در باره پيشنهاد خارجي خود خاطرنشان كرد: از يك باشگاه عربي پيشنهاد وسوسه‌انگيزي دارم كه هنوز جوابي به آن ندادم و به احتمال زياد به عنوان كاپيتان، در خدمت پرسپوليس خواهم بود.

كاپيتان پرسپوليس افزود: معتقدم شاكله اصلي تيم بايد حفظ شود و چند مهره را هم براي تقويت تيم اضافه كنيم.

نوري درباره خبرهايي مبني برعدم بازگشت ايوانكوويچ به ايران تصريح كرد: بحث حق و حقوق يك امر طبيعي در فوتبال است و مربي رايگان كار نمي‌كند. با اين حال مطمئن باشيد برانكو به ايران بازمي گردد.تمام امور درحال پيگيري است تا كار را با قدرت براي فصل آينده آغاز كنيم.

كاپيتان سرخپوشان افزود: پرسپوليس تيم بزرگي است و اين يك واقعيت است كه همه مي‌خواهند حتي با وجود مشكلات مالي، پيراهن اين تيم را به تن كنند.بازيكنان و مربي خوبي داريم و اگر باشگاه بخواهد، به عنوان كاپيتان تيم حتي حاضرم با بچه‌ها صحبت كنم تا برخي مشكلات برطرف شود.

ورزشي(1)**3783**1590

سرخط اخبار ورزش