۱۸ خرداد ۱۳۹۴، ۲۱:۰۵
کد خبر: 81638862
T T
۰ نفر
پیروانی: رفیعی، حسینی و آزمون از همراهی تیم ملی بازماندند

تهران – ایرنا – مدیر اجرایی تیم ملی فوتبال كشورمان گفت: سه بازیكن تیم ملی شامل سروش رفیعی، سید جلال حسینی و سردار آزمون به دلیل مشكلاتی كه برای خروج از كشور برای‌شان پیش آمده از همراهی تیم ملی در تركمنستان و ازبكستان بازماندند.

به گزارش ایرنا، افشین پیروانی در پایان تمرین عصر امروز تیم فوتبال كشورمان كه زیر نظر كارلوس كی‌روش در ورزشگاه پاس قوامین برگزار شد، در جمع خبرنگاران حضور یافت و درباره مشكل خروج سروش رفیعی از كشور گفت: تیم ملی یك خانواده است و اگر قرار باشد موفق شویم باید همه كنند.

وی اضافه كرد: سروش رفیعی با حمایت مسئولان توانست فولاد را در بازی های آسیایی همراهی كند و توقع داریم اگر از تیم فولاد حمایت شده و سروش توانسته در جام باشگاه‌های آسیا حضور یابد، از تیم ملی نیز كه اولویت همه باشگاه‌هاست حمایت شود و اجازه بدهند رفیعی تیم ملی را در بازی های پیش رو همراهی كند. وقتی این حرف را زدیم متاسفانه به خیلی از دوستان برخورد و سروش رفیهی و سید جلال حسینی نمی‌توانند تیم ملی را همراهی كنند.

پیروانی در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر اینكه فكر نمی‌كنید بازنگشتن پولادی به كشور موجب ایجاد محدودیت برای امثال سروش رفیعی شده است گفت: پولادی ایرانی است و به طور قطع بازمی‌گردد. پولادی با باشگاه خود قرارداد دارد و اگر به ایران بازگردد باید سربازی برود. اگر این كار را كند به فدراسیون جهانی فوتبال و كنفدارسیون فوتبال آسیا نامه می‌زنند و شكایت می‌كنند و پولادی سال‌ها محروم می‌شود. اگر پولادی قرار داد نداشت، به طور قطع باز‌می‌گشت. اگر در حال حاضر بازگردد باید به سربازی برود و در این صورت از وی شكایت می‌كنند و محروم می‌شود.

مدیر اجرایی تیم ملی فوتبال كشورمان با بیان اینكه سروش رفیعی و سید جلال حسینی نمی‌توانند تیم ملی را در سفر به ازبكستان و تركمنستان همراهی كنند افزود: همین الان به من اطلاع دادند كه برای سردار آزمون نیز مشكل خروج از كشور ایجاد شده و فردا باید برود رویت شود تا اجازه خروج بگیرد. این سه بازیكن در حال حاضر ماندنی هستند و كسانی كه قرار بوده كمك كنند و تعلل كردند باید پاسخگو باشند. فردا هر نتیجه ای اتفاق بیافتد خوشحالی اش برای همه است.

وی تاكید كرد: در سفر ازبكستان و تركمنستان سه بازیكن تیم ملی نمی‌توانند بیایند. دوستان باید جواب دهند كه چرا این سه بازیكن مشكل دارند.

پیروانی در پاسخ به این سئوال كه قصد داشتید برای حل مشكل رفیعی به ستاد كل نیروهای مسلح بروید گفت: قرار بود در ارتباط با همین موضوع به ستاد كل نیروهای مسلح برویم اما نمی‌خواستیم بی قانونی كنیم و قانون را دور بزنیم بلكه می خواستیم ببینیم چرا سروش رفیعی كه می گفتند مشكل اش حل شده نمی‌تواند تیم ملی را همراهی كند و نمی‌خواستیم قانون را دور بزنیم. رفیعی اگر توانسته با فولاد به جام باشگاه های آسیا برود چرا نمی تواند با تیم ملی برود. البته وظیفه هر كسی است كه سربازی برود و به وطن، مملكت و پرچم كشور خود احترام بگذارد و هیچ بی قانونی نمی خواستیم انجام دهیم.

مدیر اجرایی تیم ملی در پاسخ به این سئوال كه آیا بیك زاده اعتصاب كرده و تمرین نمی‌:ند گفت: آقای بیك زاده سرما خورده خورده و امروز با اجازه كادر پزشكی و سرمربی تیم ملی استراحت كرد. ما باید سعی كنیم به همه احترام بگذاریم و تلاش كنیم تیم ملی نتیجه بگیرد.

تیم ملی فوتبال ایران فردا برای دیدار دوستانه روز 21خردادماه با ازبكستان راهی تاشكند می شود و پس از آن برای شركت در دیدار مقدماتی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در 26 خردادماه به مصاف تركمنستان می رود.

ورزشی(3)**9140**9118**1590

سرخط اخبار ورزش