۱۵ خرداد ۱۳۹۴، ۱۷:۰۶
کد خبر: 81634829
T T
۰ نفر

هلاكت 40 داعشی در غرب الرمادی عراق

۱۵ خرداد ۱۳۹۴، ۱۷:۰۶
کد خبر: 81634829
هلاكت 40 داعشی در غرب الرمادی عراق

تهران-ایرنا- سخنگوی وزارت كشور عراق روز جمعه از هلاكت 40 تروریست تكفیری داعش از جمله شماری از سركرده های این گروه، در غرب الرمادی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سومریه نیوز، سرتیپ سعد معن،‌سخنگوی وزارت كشور عراق اعلام كرد: هواپیماهای عراقی با هماهنگی تیم اطلاعاتی الصقور وابسته به وزارت كشور، شامگاه گذشته،‌ مقر گروه تروریستی داعش موسوم به الحسبه را در غرب الرمادی بمباران كردند.

به گفته وی، 40 تروریست از جمله چندین تن از سركرده های داعش در این حملات به هلاكت رسیدند.

سرتیپ معن تصریح كرد: عدنان الصحراوی، ابو محمد الجزراوی از الجزائر،‌ مروان الراوی مسوول حفاظت از مقر الحسبه،ابو ابراهیم الكویتی كه برای هماهنگی اقدامات تروریستی از سوریه وارد شهر القائم عراق شده بود و ابو مشاری السلمانی مسوول تیم امنیتی تروریست های داعش در مقر الحسبه، از جمله كشته شدگان هستند.

بر اساس این گزارش،‌ تیم اطلاعاتی الصقور وابسته به وزارت كشور عراق اعلام كرده كه همچنان به عملیات های كیفی و دقیق خود كه در اغلب موارد موفق شده سركرده های ارشد گروه تروریستی داعش در مناطق مختلف عراق را به دام بیندازد،‌‌ ادامه می دهد.

گروه تروریستی داعش در تهاجمی وحشیانه در سال 1393، بخش هایی از خاك كشورهای عراق و سوریه را اشغال كرده و با كشتار بی رحمانه مردم، مرتكب جنایت های هولناكی شده است.

خاورم**9329*1579*

سرخط اخبار جهان