۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۹:۳۴
کد خبر: 81612915
T T
۰ نفر

ذوالفقارنسب: پرسپوليس قابل پيش بيني نيست

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۹:۳۴
کد خبر: 81612915
ذوالفقارنسب: پرسپوليس قابل پيش بيني نيست

تهران - ايرنا - بازيكن اسبق تيم فوتبال پرسپوليس، گفت: پرسپوليس در اين فصل افت و خيز زيادي داشته و در مسابقه فردا نمي توان اين تيم را پيش بيني كرد.

بي‍ژن ذوالفقارنسب روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ورزشي ايرنا، گفت: پيش بيني كردن نتيجه مسابقه فردا پرسپوليس كار بسيار سختي است زيرا اين تيم در ليگ قهرمانان تيم ديگري بوده اما الهلال حريف بسيار شناخته شده و قدرتمندي است.

وي ادامه داد: البته نبايد از حضور 100 هزار نفر در ديدار فردا غافل شويم و مطمئن باشيد بازي كردن در اين ورزشگاه بسيار سخت خواهد بود و به همين دليل نمي توانم اين بازي را پيش بيني كنم.

بازيكن اسبق پرسپوليس، گفت: اميدوارم پرسپوليس برنده اين مسابقه باشد به طوريكه در ديدار برگشت هم دچار مشكل نشود. برد شهرآورد به پرسپوليس كمك زيادي كرده و قطعا تاثيرات آن را در ديدار فردا خواهيم ديد.

وي با اشاره به مشكلات پرسپوليس در فصل گذشته، تصريح كرد: واقعيت اين است كه پرسپوليس تيم واقعي مورد انتظار نيست و افت و خيز اين تيم بسيار زياد است.

وي با بيان اينكه برانكو در كوتاه مدت نمي تواند تاثير گذار باشد، اظهار كرد: از زمان حضور برانكو تغيير خاصي در پرسپوليس نديده ايم زيرا امثال برانكو در كوتاه مدت نتيجه نمي گيرند و بايد در مورد عملكرد او فصل آينده اظهار نظر كرد.

ذوالفقارنسب، خاطرنشان كرد: امسال پرسپوليس بي حد و اندازه مشكل داشت و دليل اصلي آن بي ثباتي در مديريت و بسته نشدن يك تيم خوب بود.

تيم هاي پرسپوليس و الهلال عربستان ساعت 19 و 30 دقيقه فردا سه شنبه در چارچوب مرحله يك هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا در ورزشگاه 100 هزار نفري آزادي تهران به مصاف يكديگر مي روند.

ورزشي **9118**1379
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش