۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۷:۵۶
کد خبر: 81606061
T T
۰ نفر

استقبال گسترده از غرفه‌های همراه اول در نمایشگاه كتاب

۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۷:۵۶
کد خبر: 81606061
استقبال گسترده از غرفه‌های همراه اول در نمایشگاه كتاب

تهران - ایرنا - همراه اول كه به عنوان تنها اپراتور حاضر به بازدیدكنندگان نمایشگاه بین المللی كتاب خدمات ارائه می كند، مورد استقبال گسترده بازدید كنندگان قرار گرفته است.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سیار ایران، اپراتور اول تلفن همراه كشور، با برپایی 4 غرفه در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی كتاب تهران، به بازدیدكنندگان خدمات ویژه ارائه می دهد و با استقبال بازدیدكنندگان به ویژه دانشجویان، روزهای شلوغی را در نمایشگاه سپری می كند.

همراه اول كه امسال با شعار «نوترینو شو» در نمایشگاه كتاب حضور دارد، با ارائه خدماتی نظیر فروش سیم كارت دانشجو، تعویض سیم كارت های معمولی با سیم كارت (Usim(4G، ارائه خدمات 3G و 4G (نوترینو)، ارائه خدمات وای فای همراه اول، فروش اقساطی سیم كارت های دائمی، فروش باندلینگ محصولات نوترینو، ارائه خدمات ارزش افزوده و پاسخگویی و راهنمایی مشتركین حاضر در نمایشگاه، آخرین دستاوردها و سرویس های نوین خود را در معرض دید بازدید كنندگان قرار داده است.

علاوه بر این بازدیدكنندگان می توانند از سرویس «وای فای آفلودینگ» كه در نمایشگاه راه اندازی شده است استفاده كنند.

تنها اپراتور حاضر در نمایشگاه امسال، با نصب 6 آنتن اضطراری، علاوه بر توسعه ظرفیت شبكه، سعی در پوشش هرچه بهتر فضای نمایشگاه داشته است، بازدیدكنندگان از طریق این آنتن ها می توانند از خدمات نسل های 3 و 4 تلفن همراه استفاده كنند.

همراه اولی ها برای استفاده از خدمات این شركت، می توانند به غرفه های همراه اول در نمایشگاه كتاب، واقع در جنب متروی شهید بهشتی، جنب متروی مصلی و 2 غرفه در ورودی شبستان مراجعه كنند.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی كتاب تهران، از روز چهارشنبه 16 اردیبهشت ماه آغاز شده و تا شنبه 26 اردیبهشت در مصلی بزرگ تهران ادامه خواهد داشت.

اقتصام(1) 1836**1558
۰ نفر

سرخط اخبار فرهنگ