۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۲۰:۰۶
کد خبر: 81604711
T T
۰ نفر
اخطار مجريان نمايشگاه كتاب به غرفه‌هاي اغذيه‌فروشي متخلف

تهران-ايرنا- مسئولان ستاد بحران، ‌فوريت‌هاي سلامت محيط، پليس ستاد اجرايي و كميته رفاهي و هماهنگي با نهادها و سازمان‌هاي همكار از غرفه‌هاي اغذيه‌فروشي در نمايشگاه كتاب تهران بازديد و به غرفه‌داران متخلف اخطار دادند.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا، هر ساله هم‌زمان با برپايي نمايشگاه كتاب تهران، غرفه‌هاي متعددي در مصلي امام خميني(ره) برپا مي‌شود تا به مخاطبان كتاب، خوردني‌هاي متنوع و مختلفي ارائه دهند.

در اين راستا بخش فوريت‌هاي سلامت محيط دانشگاه علوم پزشكي بر عملكرد اين غرفه‌ها و كيفيت و بهداشت مواد غذايي آن‌ها نظارت دارد.

به گزارش ستاد خبري بيست و هشتمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران، بنابر اين گروهي متشكل از مدير كميته رفاهي و هماهنگي با نهادها و سازمان‌هاي همكار،‌ پليس ستاد اجرايي، مدير ستاد بحران و كارشناس مسئول بهداشت محيط شمال تهران امروز 21 ارديبهشت‌ از غرفه‌هاي اغذيه‌فروشي در محوطه نمايشگاه كتاب تهران بازديد كردند.

اين گروه در بازديدهاي خود با غرفه‌داران متخلف كه نسبت به رعايت اصول بهداشتي و استانداردهاي سلامت بي‌توجه يا كم‌توجه بودند، تذكر داده و برخورد كردند.

همچنين مقرر شد از صبح فردا 22 ارديبهشت‌ماه غرفه‌داران مواد غذايي به رعايت مسايل بهداشتي توجه ويژه‌اي داشته باشند و درصورت توجه نكردن به استانداردهاي بهداشتي و سلامت برخورد جدي‌تري با آن‌ها شود.

بيست و هشتمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران با شعار «خواندن، گفت‌وگو با جهان» تا 26 ارديبهشت‌ ماه در مصلي امام خميني (ره) برپاست.

فراهنگ**7537**1027