۵ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۲۲:۰۵
کد خبر: 81584742
T T
۰ نفر
روز دوم رقابت های والیبال قهرمانی زیر 23 سال آسیای مركزی

ساری – ایرنا – روز دوم رقابت های والیبال قهرمانی زیر 23 سال آسیای مركزی كه به میزبانی ساری در حال برگزاری است ، با پیروزی تیم های مازندران و تیم ملی جوانان برابر حریفان به پایان رسید .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در اولین دیدار این رقابت ها كه عصر روز شنبه در سالن ورزشی سیدرسول حسینی ساری برگزار شد ، تیم دو تیم قزاقستان و جوانان ایران با هم رقابت كردند كه در پایان شاگردان فرهاد نفرزاده سرمربی مازندرانی تیم ملی جوانان با نتیجه 3 بر 1 حریف خود را مغلوب كردند .

تیم ملی جوانان ایران گیم های اول ، سوم و چهارم را با نتایج 25 بر 18 ، 25 بر 14 و 25 بر 23 را به پیروزی رسید و گیم دوم را با نتیجه 25 بر 21 به حریف خود واگذار كرد .

در دومین دیدار این رقابت ها ، تیم زیر 23 سال ایران و تیم ب ایران (مازندران) با هم پیكار كردند كه در پایان تیم مازندران با نتیجه قاطع 3 بر صفر حریف خود را مغلوب كرد .

تیم مازندران در سه ست متوالی با امتیاز های 25 بر18، 25بر23 و25 بر21 بر تیم ملی زیر23 سال ایران را شكست داد.

محمدفلاح، جوادحسین آبادی، مصطفی باقری، سعیدجواهری، سجاددهنوی، رسول شهسواری و پوریا فیاضی شش نفراولیه تیم ملی والیبال زیر 23 سال و علی شفیعی، مصطفی شریفات، رحمان داودی ، فرهادسال افزون، آرش كشاورزی، محمد‌ رضا موذن و فرهادپیروت پور یاران دراگان اسویتوزاروویچ در تیم مازندران بودند.

در آخرین روز این رقابت ها ، فردا یكشنبه تیم های زیر 23 سال و قزاقستان با هم رقابت می كنند و در دومین دیدار هم تیم مازندران روبروی تیم ملی جوانان ایران خواهد ایستاد .

این مسابقات از روز جمعه آغاز شده است.ك/3

7331/6097

سرخط اخبار استان‌ها