۳ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۴:۰۰
کد خبر: 81582228
T T
۰ نفر
نايب رييس باشگاه بايرن مونيخ: گوارديولا از اين تيم نمي رود

تهران - ايرنا- نايب رييس باشگاه بايرن مونيخ آلمان گفت كه سرمربي اين تيم ، بايرن را به مقصد منچسترسيتي ترك نخواهد كرد.

به گزارش ايرنا از ساكرنت، تيم فوتبال بايرن مونيخ كه در دور رفت از مرحله يك چهارم نهايي ليگ قهرمانان باشگاه هاي اروپا برابر پورتو با نتيجه باور نكردني 3 بر يك شكست خورده بود، در دور برگشت با نتيجه پرگل 6 بر يك به پيروزي رسيد و به مرحله نيمه نهايي صعود كرد.

با اين وجود، شايعاتي مبني بر ترك پپ گوارديولا سرمربي بايرن مونيخ از اين تيم و پيوستن آن به منچسترسيتي، با توجه به عملكرد ضعيف مانوئل پيگريني در فصل جاري منتشر شد. ولي كارل هاينس رومنيگه نايب رييس بايرن مونيخ با وجود تمام شايعات مبني بر كناره گيري گوارديولا از بايرن مونيخ، به تمديد قرارداد او با اين تيم خوشبين است.

وي در اين زمينه گفت: هيچ دليلي براي كناره گيري گوارديولا و پيوستن آن به منچسترسيتي وجود ندارد.

رومنيگه افزود: من در باره شايعات نگران نيستم. ولي نمي توانم تصور كنم كه گوارديولا به باشگاهي مانند منچسترسيتي بپيوندد. او حداقل تا 30ژوئن 2016در بايرن مونيخ مي ماند.

وي ادامه داد: از اينكه گوارديولا مربي اين تيم است خيلي افتخار مي كنيم. او بهترين سرمربي در دنيا است و تمام انتظارات ما را برآورده مي كند.

نايب رييس باشگاه بايرن مونيخ خاطرنشان كرد:‌ هدف ما تمديد قرارداد است. فكر مي كنم شانس خوبي داريم كه گوارديولا تا بعد از سال 2016 نيز سرمربي ما باقي بماند.

ورزشي**1210**1581

سرخط اخبار ورزش