۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۴۶
کد خبر: 81579461
T T
۰ نفر

ساری - ایرنا- رییس مركز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشكی مازندران از افزایش شمار جان باختگان حادثه واژگونی اتوبوس در مسیر سوادكوه به 11نفر خبر داد.

فرهاد مصدری روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: 10 مسافر این اتوبوس صبح امروز در محل حادثه جان باختند و یك نفر نیز پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینكه خبر واژگونی اتوبوس در مسیر سوادكوه ساعت 8:25 امروز به مركز اوژانس مازندران مخابره شد ، اعلام كرد :پس از مخابره این خبر 9 دستگاه آمبولانس و یك دستگاه اتوبوس آمبولانس از مراكز اورژانس ساری ، قائمشهر ، آمل و سوادكوه به محل اعزام شدند .

رییس مركز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشكی مازندران ادامه داد :همچنین به همراه این امكانات ، نیروهای درمانی همچون پرستار ، جراح و متخصص بیهوشی به بیمارستان شهدای زیراب اعزام شد.

وی تعداد مصدومان این حادثه را 18 نفر اعلام كرد و افزود : این مصدومان برای امور درمانی به بیمارستان شهدای زیراب، نزدیكترین مركز درمانی به محل حادثه، انتقال یافتند.

به گفته مصدری همچنین با توجه به وخامت حال چهار مصدوم این حادثه ، این افراد با بالگرد اورژانس آمل به بیمارستان امام ساری منتقل شدند.

وی اعلام كرد: پس از وقوع این حادثه برای بیمارستان های شهدای زیراب ، رازی قائمشهر ، آمل وامام خمینی ساری آماده باش اعلام شد .

یك دستگاه اتوبوس مسافربری صبح امروز (سه شنبه ) به دلیل بریدن ترمز ،كنترل اتوبوس از اختیار راننده خارج ودر منطقه اوریم سوادكوه پس از برخورد با كوه واژگون شد.ك/3

2096/1899 / 1539
۰ نفر