۱۹ فروردین ۱۳۹۴، ۹:۰۳
کد خبر: 81563455
T T
۰ نفر
یزدانی: كار سختی را در جام جهانی كشتی آزاد آمریكا پیش رو داریم

تهران - ایرنا - دارنده دو مدال طلای پیكارهای كشتی آزاد قهرمانی جهان گفت: تیم ملی ایران امسال در جام جهانی كشتی آزاد كار سختی را پیش رو دارد، چرا كه تیم آمریكا با شرایط به مراتب بهتری نسبت به سال گذشته در این رقابت ها حاضر خواهد شد.

رضا یزدانی ملقب به پلنگ جویبار روز چهارشنبه پیش از عزیمت به مسابقات جام جهانی كشتی آزاد ( در آمریكا ) در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روز گذشته (سه شنبه) آخرین تمرینات را انجام دادیم و من هم بعد از دو هفته تمرینات خوبی را با ملی پوشان پشت سر گذاشتم. شرایط كمرم زیاد حاد نیست و برای جام جهانی مشكلی نخواهم داشت.

وی اظهار داشت: روز گذشته پزشك متخصص عكس ام آر آی MRI كمرم را دید و گفت كه مشكلاتی را دارم . دارو برای من تجویز كرد و از یك كمربند هم استفاده می كنم .

دارنده چهار مدال طلا و برنز رقابت های قهرمانی جهان در مورد تیم جمهوری آذربایجان هم گفت: من هنوز به طور دقیق نمی دانم این تیم با چه نفراتی در آمریكا حضور خواهد یافت اما به نظرم در وزن 97 كیلوگرم از شریف شریف اف قهرمان المپیك استفاده خواهد كرد و با توجه به سرمایه گذاری كه این كشور در كشتی كرده كسب عنوان قهرمانی در جام جهانی برای آنان از اهمیت زیادی برخوردار است.

یزدانی یادآور شد: تیم ملی كشتی آزاد ایران هم برای دفاع از عنوان قهرمانی خود به آمریكا می رود و هر چند كه قهرمانی سال گذشته با بی توجهی مسوولان مواجه شد و امیدوارم این امر موجب دلسردی ملی پوشان نشود.

رقابت های جام جهانی كشتی آزاد با حضور هشت تیم برتر دنیا 22 و 23 فروردین ماه در شهر لس آنجلس آمریكا برگزار می شود.

تیم ملی كشتی آزاد ایران با تركیب جوان و كم تجربه بامداد امروز ( چهارشنبه ) عازم آمریكا شدند . تركیب تیم ایران شامل نفرات زیر است :‌

۵۷ كیلوگرم: حسن رحیمی و یونس سرمستی

۶۱ كیلوگرم: ایمان صادقی و بهنام احسان پور

۶۵ كیلوگرم: سید احمد محمدی

۷۰ كیلوگرم: حسن یزدانی

۷۴ كیلوگرم: مرتضی رضایی قلعه و پیمان یاراحمدی

۸۶ كیلوگرم: میثم مصطفی جوكار و علی رضا كریمی

۹۷ كیلوگرم: رضا یزدانی و محمد حسین محمدیان

۱۲۵ كیلوگرم: كمیل قاسمی و پرویز هادی

ورزشی (4)**1067**1581

سرخط اخبار ورزش